خبرهای داغ:
حجت الاسلام روح الله کرمی امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) پس از کشته شدن طلحه و زبیر اظهار کرد: مردم باید ماجرای طلحه و زبیر را با افرادی که در جامعه امروز زندگی می کنند تطبیق دهند.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب گفت: حضرت علی (ع) به طلحه و زبیر فرمود: در عرصه تاریکی ها که به کمک من هدایت یافتید و از شب تاریک در آمدید پس چرا حرف من علی در قلب شما نفوذ پیدا نمی کند ، ای طلحه، ای زبیر، پیوسته منتظر عهد شکنی شما بودم و می دانستم که یاران دیرینه من و رسول الله روزی عهدشکنی می کنید اما ازشما چشم پوشیدم بخاطر پنهان بودن تان در زیر لباس دین، در حالیکه قلبم مرا از چهره پنهان شما خبر می داد.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به شکوه های امیرالمومنین علی(ع)، گفت:  رهبر معظم انقلاب می فرماید؛ گاهی من بخاطر مصلحت سکوت می کنم و چیزی را بیان نمی کنم، اما مردم و نخبگان باید از سکوت من درس بگیرند.

 

وی تصریح کرد: زبیر های زمان بترسند مبادا زبان علی زمان مانند زبان علی بن ابیطالب باز شود و اگر چنین شود، ما دیگر آن اهل کوفه نیستیم که علی را تنها گذاشتند.

 

 

 امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همانند مولا علی علی در مسیر گمراه شدگان ایستادند شاید هدایت یابند اما هدایت نشدند و امام رحل به مسئولان گوشزد می کردند که بترسید از روزی که همین مردم که برای جشن انقلاب به خیابان آمدند ، زمانی بر علیه شما شعار بدهند.

 

وی افزود: امروز افرادی بنام امام بر علیه امام هستند که نه تنها خواص بلکه عوام هم متوجه می شوند که حرف های دیروز و امروز این افراد زمین تا آسمان با هم فرق دارد.

 

حجت الاسلام کرمی گفت: آیا مردم فرق کرده اند یا شما فرق کرده اید؟ مگر شما همان مرد دیروزی نبودید که امروز در 12 بهمن ماه به شورای نگهبان بی حرمتی می کنید، مگر شما نبودید که در مقابل توهین های مجلس ششم در دفاع از شورای نگهبان موضع گرفتید و گفتید که حرف شورای نگهبان نصب العین همه ماست. پس حالا چرا این حرف را نمی زنید؟ این تذهبون !

 

وی با بیان اینکه امروز دو کلمه امام و مردم را به لفظ گرفته اید که در واقع به هر دو توهین کرده اید،  افزود:  امام در صحیفه نور فرموده اند از شورای نگهبان می خواهم چه در نسل آینده و چه در نسل های آینده وظایف اسلامی و ملی خود را ایفا کنند و تحت تاثیر هیچ قدرتی واقع نشوند.

 

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه تاریخ گذشته قائم مقام رهبری را رقم نزنید، گفت: امام خمینی هم در زمان خود و هم برای آینده خط و مشی مهم انقلاب را ترسیم کرده اند و کسانی که تاکنون بیراهه رفته اند می توانند به آغوش ملت و اسلام بازگردند.

 

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در یک روزنامه اصلاح طلب، گفت: حضرت آیت الله تمایلی به تایید صلاحیت آن بنده خدایی که دم از آن می زند، نداشته و ندارد و ایشان تمام نیتش این است که برای خودش محبوبیت قائل شود و اخذ رای بشود.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به جلد 14 صفحه178 گفت: امام فرمود: نمی شود از شما پذیرفت که شما قانون را قبول نداری، غلط می کنید قانون را قبول نداری، قانون تورا  قبول نداردف نمی توانی بگویی شورای نگهبان را قبول ندارم ، نمی توانی قبول نداشته باشی، مردم به اینها رای داده اند و شورای نگهبان انتخاب شده مردم است.

 

وی با بیان اینکه مردم چک سفید امضاء به کسی نخواهند داد ، گفت: باید مواظب باشیمکه از خط و مشی امام و رهبری خارج نشویم .

 

خطیب موقت جمعه اسلام آبادغرب در خطبه دوم با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: دوشنبه 19 بهمن روز نیروی هوایی است که این روز را به همه عزیزان زحمتکش در این نیرو تبریک عرض می کنم.

 

وی با توجه به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن افزود: در حالی که در پسابرجام ارتباط با آمریکا هنوز مشخص نیست برخی می خواهند با عجله شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند .

 

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد:  شعار مرگ بر آمریکا که مورد نظر امام(ره) و مقام معظم رهبری و شعار استکبار ستیزی است هیچ موقع حذف نخواهد شد.

ارسال نظرات