خبرهای داغ:
امام جمعه کلاته خیج گفت: روز 22 بهمن روز تجلی اتحاد ملت ایران در برابر زورگویان و استکبارگران است و باید دشمن بداند ملت ما در حمایت از نظام و رهبری همیشه در صحنه حضور فعال دارد و توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا شکری در گردهمایی اعضا حلقه های صالحین بسیج حوزه روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا و اقشار مختلف مردم و مسئولین که در مسجد امام حسین(ع) شهر کلاته خیج برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر یادآور حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران بر علیه رژیم منحوس چپهلوی و شاهنشاهی است که به رهبری امام راحل این انقلاب پیروز شد.

وی افزود: امروز حضور مردم در صحنه بعد از 37 سال پیام دارد برای داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی که ملت ما همچنبن مانند روزهای ابتدای انقلاب فعال و پویا در صحنه حضور دارد و همان بصیرت و شور و شعور را دارد و این ملت دست از نظام و رهبری بر نخواهد داشت.

امام جمعه کلاته خیج خاطر نشان کرد: ملت ما پرشورتر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت و این پیام را به دشمنان اعلام خواهند کرد ایران اسلامی زنده و پویاست و از شرق و غرب ترسی ندارد و شجاعانه و هوشمندانه در برابر تهدیدات و تهاجمات خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: روز 22 بهمن روز تجلی اتحاد ملت ایران در برابر زورگویان و استکبارگران است و باید دشمن بداند ملت ما در حمایت از نظام و رهبری همیشه در صحنه حضور فعال دارد و توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

شکری با بیان اینکه باید ملت ما در این دوران پرفراز و نشیب مراقب توطئه های دشمنان باشند اظهار کرد: استکبار بعد از برجام به طمع افتاد که ملت ما از آرمان هایش کوتاه آمده و تلاش دارند باب مذاکره را باز نگهدارند اما غافل از این هستند که این انقلاب کشتیبان دارد و رصد برنامه های آنان را در هر لحظه دارد.

وی عنوان کرد: انتخابات 7 اسفند یک آزمون برای ملت ماست تا به همگان نشان دهد که در پشتیبانی از نظام و رهبری لحظه ای کوتاه نخواهد آمد و با حضور حداکثری خود در میدان انتخابات بزرگترین دموکراسی آن هم اسلامی را به رخ خواهد کشید.

امام جمعه کلاته خیج با تاکید بر انتخاب اصلح گفت: رهبری فرزانه انقلاب در سال همدلی و همزبانی در سخنان مختلفی بر انتخاب اصلح و شاخص ها و معیارها توجه داده اند و بر مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه تاکید کرده اند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم در این انتخابات افرادی مون و انقلابی و کارآمد و دلسوز نظام را روانه مجلس کنیم تا بتوانند با کمک دولت در پسابرجام در حل مشکلات مردم تلاش و در برابر استکبارگران و زیاده خواهی های آنان بایستند نه منفعل و سردرگم باشند و کشور را با چالش روبرو نمایند.

در این دیدار فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا نیز با عرض خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این مراسم با اشاره به دهه فجر و بزرگداشت این جشن ملی گفت: همه ما باید آگاهانه و در مسیر انقلاب اسلامی و رهبری حرکت نماییم تا به مملکت ما آسیبی نرشد و دشمن را بشناسیم و با توطئه های آن مقابله نماییم و بدانیم دشمن را ما را تسلیم خود نکند دست بردار نیست و مسائلی که در خصوص رابطه با آمریکا عنوان می شود یک توطئه برای براندازی نظام است.

علیرضا تیموری با اشاره به انتخابات گفت: مردم ما در انتخابات نه اسفند بار دیگر عزت و اقتدار و بصیرت خود را به رخ دشمنان کشیده و استکبار را منکوب خود و دوستان انقلاب و نظام را امیدوار به مسیر آینده خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها