سرپرست حوزه مقاومت محمد رسول الله بسیج اصناف میامی:
سرپرست حوزه مقاومت محمد رسول الله بسیج اصناف میامی با بیان اینکه رهبری و مردم دو محور گران‌بهای انقلاب اسلامی هستند، گفت: حضرت امام (ره) به عنوان رهبری الهی نهضت خود را آغاز کرد و مردم هم لبیک گوی مقتدای خویش شدند و زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۸۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
علی آقائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی کهنگی ندارد،اظهار داشت:روز به روز و سال به سال حضور مردم در این جشن‌ها و مراسمات بیشتر و فعال‌تر شده‌است.

وی با بیان این که دهه فجر یک اتفاق نورانی در جهان معاصر است،افزود: حضرت امام خمینی (ره) بر اساس سیره اجداد طیبین خویش نهضت اسلامی را آغاز کردند.

سرپرست حوزه مقاومت محمد رسول الله بسیج اصناف میامی با بیان این که رهبری و مردم دو محور گران‌بهای انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: حضرت امام (ره) به عنوان رهبری الهی نهضت خود را آغاز کرد و مردم هم لبیک گوی مقتدای خویش شدند و زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

آقائی در ادامه با اشاره به اینکه دهه‌فجر فرصتی برای بازخوانی انقلاب و دستاوردهای آن است، افزود: فرزندان ما و نسل‌های بعدی باید با انقلاب آشنا شوند آن هم در این برهه زمانی که دشمن از هر راهی برای نفود به کشور در تلاش است و به گفته رهبر معظم انقلاب باید هوشیار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها