خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول:

توطئه‌های داخلی و خارجی را در انتخابات خنثی کنید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول گفت: توطئه‌های داخلی و خارجی را در انتخابات خنثی کنید.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۹۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از علی آباد کتول ،حجت الاسلام یوسفی در جمع بسیجیان به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران تمامی معیارها و ارزش های مادی را درهم شکست و باعث فرو ریختن نظام دو قطبی جهان شد .

وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین دغدغه‌ امام (ره ) در خصوص انقلاب نگرانی افتادن حکومت به دست لیبرال ها عنوان کرد و یادآور شد: تا من زنده هستم نمی گذارم حکومت بدست لیبرال ها بیفتند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول ابراز داشت: تهی شدن انقلاب اسلامی از محتوا ،آلودگی روحانیت که فرمودند شکست روحانیت شکست اسلام است ، اختلاف مسئولان ، بی توجهی مسئولین نسبت به ارزش های انقلاب از دغدغه‌های دیگر معمار کبیر انقلاب بود.

یوسفی در پایان در باره انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات به دنبال مخدوش کردن نظام و تشکیک در سلامت انتخابات ، عقب نشینی سیاسی و نظام سیاسی ، نفی جایگاه ولایت فقیه ، پیدایش فشار اجتماعی به نظام و مخدوش جلوه دادن الگوی مردم سالاری دینی هستند و ما باید بصیرت و آگاهی ملت را بالا ببریم تا توطئه نفوذ دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار