فرمانده تیپ 71 سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیکر شهید سعید مسلمی از شهدای مدافع حرم که برای ماه‌ها مفقودالاثر بود، برای تدفین به شهر اراک انتقال داده شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۰۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

سرهنگ پاسدار علیرضا داودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان مرکزی، با اشاره به حضور شهید والامقام سعید مسلمی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) اظهار داشت: تکاور پاسدار" شهید سعید مسلمی "از پاسداران تیپ 71 روح الله، در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام والای شهادت نائل گردید.

وی افزود: شهید مسلمی همرزم شهید محمد زهره‌وند بود که هر دو در دفاع از مظلوم عازم سوریه شدند و در این راه نیز به جمع شهدای حرم پیوستند، شهید سعید مسلمی در آبان‌ماه امسال در درگیری با نیروهای تکفیری و تروریستی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند.

فرمانده تیپ 71 سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: این شهید والامقام از روحیه جهادی، اعتقادی و ولایی برخوردار و یکی از مربیان ورزش‌های رزمی بود که توانسته بود جوانان بسیاری را به این رشته جذب کرده و ساعاتی را برای اوقات فراغت آنان در باشگاه ورزشی فراهم سازد.


سرهنگ پاسدار داودآبادی با اشاره به شخصیت این شهید والامقام گفت: در عرصه کارهای فرهنگی و بسیجی فعالیت داشت و از مقبولیت نزد دیگران برخوردار بود چرا که بسیار معتقد و عاشق دفاع از مظلوم در هر نقطه‌ای از جهان که در خانواده‌ای مذهبی متولد شده بود و با همین اعتقاد و ایمانی که داشت پا در مسیر دفاع از مظلوم و حرم آل‌الله (س) نهاد.

وی افزود: این شهید والامقام 25 سال سن داشت که پس از 4 ماه پیکر مطهر ایشان به وطن بازگشته است و به این منظور مراسمی را با حضور امت حزب‌الله در مصلی بیت‌المقدس کلانشهر اراک پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با عنوان شبی با شهید خواهیم داشت همچنین مراسم تشییع پیکر این شهید از میدان شهداء ساعت 9 صبح به سمت گلزار شهدا انجام می‌گیرد و مراسم یادبود این شهید در مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) از ساعت 14 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات