خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه فجر؛

مسابقات شین کاراته در شاهرود برگزار شد

در گرامیداشت ایام دهه دهه فجر و 22 بهمن مسابقات شین کاراته جام فجر در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۰۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مسئول برگزاری مسابقات شین کاراته جام دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: مسابقات شین کاراته جام فجر با حضور چهار تیم به میزبانی کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

مرتضی آشوری افزود: در این دوره از مسابقات قریب به 70 ورزشکار در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان در 15 ورزن به مدت یک روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تیم موسسه نسل امید وابسته به سپاه شاهرود با کسب شش طلا،5 نقره و 10 برنز عنوان اول و تیم های هلال احمر با 4 طلا،3 نقره و 8 برنز و تیم حوزه بسیج علی بن ابیطالب(ع) با 3 طلا، دو نقره و 9 برنز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

آشوری تصریح کرد: در این مسابقات حسین امجدزاده به عنوان پدیده مسابقات، سیدمحمد موسوی کاپ شجاعت،ابوالفضل اسکندری فنی ترین بازیکن و امیررضا نجفی با اخلاق ترین بازیکن انتخاب شدند.

مسئول برگزاری مسابقات بیان کرد: در پایان با حضور سرپرست تربیت بدنی و بسیج اقشار سپاه شاهرود،فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی(ع) و مسئول هلال احمر شهرستان شاهرود احکام و مدال های قهرمانی نفرات برتر به نفرات و تیم های برتر اهدا شد.

آشوری با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد: این مسابقات با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام الله 22 بهمن و ترویج فرهنگ قهرمانی و شناسایی بازیکن با استعداد و برتر برگزار شد.

وی بیان کرد: این مسابقات به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود و همکاری کانون جوانان بسیج برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها