معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

ملت ایران پشتیبان انقلاب، ارزشها و ولایت هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: ملت ایران پشتیبان انقلاب، ارزشها و ولایت هستند و این رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۵۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
مهدي اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با درود به روح شهدا و انقلاب و امام شهدا اظهار داشت: باید بدانیم علت انقلاب ملت ایران چه بوده است و چه بر سر مردم ایران گذشت که حاضر شدند جان خود را نثار کنند و تا درخت انقلاب به ثمر نشیند.

وی افزود:یکی از شعارهای اول انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که مردم برای این شعار انقلاب کردند چون کشور با این وسعت و قدمت در هیچ زمینه ای چه به لحاظ سیایس، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی استقلال و اراده ای برای تصمیم گیری در امورات خود نداشت چرا که قدرت های بزرگ دنیا اجازه نمی دادند که ما مستقل باشیم و خود برای سرنوشت مان تصمیم بگیریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: از سال 42 در حقیقت پایه های تشکیل نظام و انقلاب اسلامی آغاز شد تا سال 57 جوانان برومندی از زن و مرد جان خود را در راه پیروزی انقلاب نثار کردند.

اصغری بیان داشت: دهه فجر جشن ملی مردم ایران است و هر سال برای رهائی از زیر کلمه استبداد این دهه جشن گرفته می شود.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب دشمنان این مرز و بوم انتظار نداشتند که مردم با دستان خالی بر دست نشانده آنها پیروز شوند؛ بنابراین این کشور و ملت شریف ایران را راحت نگذاشتند و با تحریم و ترور و جنگ تحمیلی با انقلاب و مردم ایران به مبارزه برخواستند و مردم در این مبارزه که اکنون در جشن سی و هفتمین سالگرد آن هستیم همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: جنگ امروز جنگ فرهنگی است و دشمنان می خواهند جوانان ما را از پای در آورند که البته به حول و قوه الهی نخواهند توانست؛ چرا که ملت ایران اعم از پیر و جوان و زن و مرد پشتیبان انقلاب و دستاوردهای آن و گوش به فرمان ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار