به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری حوزه نرجس خاتون در پایگاه عفاف برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۷۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در این نشست که بسیجیان پایگاه های تابعه حضور داشتند عزیزی سخنران جلسه ابتدا آیاتی از قرآن را ترجمه نمود و گفت: خداوند برای هر قومی پیامبری را برای راهنمائی آنها فرستاده است. خداوند موسی را با آیاتش فرستاد تا مردم را از ظلمات نجات دهد و نعمت های خداوند را به یاد مردم بیاورد.

وی بیان کرد: موسی با فرعون جنگید، فرعون طاغوت بود. طاغوت یعنی کسی که برای منافع خود، عده ای را دور خود جمع میکند.

امام حسین علیه السلام نیز با طاغوت جنگید، در مقابل طاغوت شیعه است، شیعه کسی است که امام را پذیرفته و میخواهد زندگیش بر اساس سیره امام بویژه امام حسین علیه السلام باشد. سیره امام حسین علیه السلام مقاومت و ایستادگی در برابر کسانی است که به مردم ظلم میکنند،کسانی که برای مردم ارزش قائل نیستند.

عزیزی ادامه داد: اکنون در دنیا شیعیان را با مقاومت می شناسند 6درصد مردم سوریه شیعه اثنی عشری هستند همین 6 درصد مدت 4سال با داعش مبارزه کردند و نگذاشتند وارد شهرشان شوند. امروزه گروه کوچکی در فلسطین ایجاد شده که شیعه اثنی عشری هستند که نام خود را مقاومت گذاشتند.

وی گفت: زمانی که امام خمینی "ره"به ایران آمدند به ایشان گفته شد شما چگونه میخواهید با شاه مبارزه کنید؟ امام فرمودند هواداران من در گهواره هستند و دیدیم که چگونه شاه فرار کرد و انقلاب پیروز شد.

عزیزی اضافه کرد: در زمان شاه چیزی در مجلس تصویب شده بود که به آن کاپیتولاسیون می گفتند. یک مورد کاپیتولاسیون این بود که آمریکائی ها حق توحش می گرفتند یعنی فرد آمریکائی که در ایران بود و حقوق دریافت میکرد ماهیانه 90هزار تومان حق توحش داشت یعنی ایرانی ها وحشی هستند و آنها در ایران بین وحشی ها زندگی می کنند ولی با پیروزی انقلاب این تبعیض ها برداشته شد و نعمت های زیادی مثل: استقلال، آزادی، ولایت فقیه، امنیت داریم.

وی گفت: فهوی حسین روزنامه نگار مصری که مشی ضد ایرانی دارد در مقاله ای می نویسد ما و ایرانیان بیش از 30 سال پیش در یک سطح بودیم ما راه سازش را پیش گرفتیم و ایرانیان مبارزه با ابرقدرت ها بویژه آمریکا را در پیش گرفتند و فشار سیاسی، اقتصادی و... را تحمل کردند ما در مقابل سازش سالانه 4 میلیارد دلار می گرفتیم آنچه مهم است این که امروز ایران به پیشرفت های چشم گیری در تمام زمینه ها رسیده و ما هنوز هیچ .

وی ادامه داد: با داشتن این همه نعمت باید شکر کزار این نعمت ها باشیم اول با حضور در راهپیمائی 22 بهمن و سپس با حضور پرشور و فعال در انتخابات.

عزیزی گفت: عده ای میگویند آمریکا کدخداست و رفاه ما دست آمریکاست در حالی که چنین نمی باشد و باید مواظب باشیم تا با انتخاب فرد اصلح اجازه ندهیم خونهائی که به پای این انقلاب ریخته شده به هدر رود.


ارسال نظرات