به مناسبت دهه مبارک فجر:

رژه موتوری و غبارروبی مزار شهدا توسط بسیجیان و پایوران حوزه والعادیات یزد+تصویر

به همت بسیجیان و پایوران حوزه والعادیاتاز ناحیه روح اللهمراسم غبار روبی مزار شهدا و رژه موتوری انجام گرفت.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر و به پاس قدردانی از خون شهدا بویژه شهدای انقلاب به همت حوزه والعادیات ناحیه روح الله مراسم رژه موتوری و غبار روبی مزار شهدا صورت گرفت.

بسیجیان و پایوران حوزه والعادیات پس از رژه موتوری در منطقه سر مزار شهید زرتشتی واقع در دخمه زرتشتی ها رفتند و پس از زیارت و غبارروبی به گلزار شهدای نجف آباد راهی شدند و همراه با آیت الله وافی و پایوران ناحیه روح الله ضمن شرکت در مراسم مرحوم حاج غلامحسین ابویی به غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا ادامه دادند.

این تیم متشکل از بسیجیان و پایوران در ادامه به گلزار شهدای رحمت آباد و تیپ الغدیر راهی شدند و پس از گلباران کردن مزار شهدا و قدردانی از خانواده شهدا بهروضه خوانی پرداختند.

در پایان نیز سرهنگ امامی فرمانده ناحیه روح الله ضمن تشکر از بسیجیان و پایوران به دلیل انجام این حرکت نمادین چند کلامی در مورد انقلاب و نقش مردم در آن صحبت کرد و افزود: ما امروز با هجوم دشمن در جنبه های سیاسی و اقتصادی و غیره باید این انقلاب را حفظ کنیم و یکی از کار های موثر شرکت حداکثری در انتخابات پیش روست و وظیفه ما روشنگری و افزایش بصیرت عمومیست.


ارسال نظرات