خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه بناب در آیین آیه های تمدن بسیج دانش آموزی این شهرستان با تبریک دهه فجر به حضورحداکثری مردم بسیجی و انقلابی در صحنه انتخابات تاکید و بیان کرد: آمریکا و قدرت های استکباری در انتخابات پیش رو درصدد ایجاد مجلسی منفعل و وابسته به غرب می باشند.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۰۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عمران دوستی با بیان اینکه دشمن برای به صحنه نیامدن مردم انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، افزود: تنها راه حل مقابله با این نیرنگ دشمن فقط و فقط داشتن بصیرت و بینش سیاسی و آگاهی کامل از انتخاب فردی اصلح و انقلابی و ولائی و شایسته نظام است.

وی خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب کشورمان با 35 میلیون نفر جمعیت و با صادرات شش میلیون بشکه نفت، همه شهرها و روستاهایمان در فقر کامل و بصورت حلبی آباد بودند ولی خوشبختانه امروز با 75میلیون نفر جمعیت و با صدور یک میلیون بشکه نفت شاهد حضور پیشرفت و تکنولوژی در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، پزشکی و ... هستیم.

دوستی ادامه داد: امروز نه تنها علم پزشکی بلکه علم غنی سازی هسته ای و اورانیوم ما نیز بمانند دیگر عرصه ها حرفی برای گفتن در دنیا دارد و جزء کشورهای برتر دنیا از لحاظ علم و فناوری می باشد و اثبات کارآمدی دینی بام صداق بیداری اسلامی در جهان و حرکت بسوی استقلال، آزادی و تولیدو توسعه تکنولوژی و تولید علم از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در جهان است.
ارسال نظرات