خبرهای داغ:
مسئول اموررطلاب وروحانيون نمايندگي ولي فقيه سپاه نينواگلستان:

یاد شهدا نباید فقط در زبان و کلام خلاصه شود

حجت الاسلام ابری: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با خدا محوری و با خلوص در این راه قدم گذاریم و دنبال كردن آرمان های امام راحل و شهدا راه اصلی ما است.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۲۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر،حجت الاسلام محمود ابري مسئول اموررطلاب و روحانيون نمايندگي ولي فقيه سپاه نينوا گلستان درمراسم يادواره شهداي پايگاه مقاومت روستاي اكبرآباد آزادشهرگفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار در گرو برگزاری یادواره های شهدا است و مراسم بزرگداشت شهدای عرصه های مختلف باید با صلابت، اقتدار و شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

وی عزت، سرافرازی و موفقیت امروز ایران را مرهون فداکاری شهدا دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم یاد و خاطر آنان را همواره بزرگ داشته و نگذاریم این فرهنگ عظیم و بزرگ ایثار فراموش شود.

مسئول اموررطلاب وروحانيون نمايندگي ولي فقيه سپاه نينواي گلستان بر خدامحوری و تداوم راه شهدا تاكید كرد و افزود: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با خدا محوری و با خلوص در این راه قدم گذاریم و دنبال كردن آرمان های امام راحل و شهدا راه اصلی ما است.

ابری درادامه بااشاره به اينكه راه شهدا را راه حق و حقیقت است گفت: شهدا و ایثارگران از جمله پاک ترین افراد در تاریخ هستند و در بیان مقام و مرتبه، خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلا است.

وی با بیان اینکه یاد کردن از شهدا نباید فقط در زبان و کلام خلاصه شود، اضافه کرد: به برکت خون پاک شهداست که امروز امنیت در کشور حاکم است و روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.

مسئول اموررطلاب وروحانيون نمايندگي ولي فقيه سپاه نينواي گلستان تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن دین اسلام و آرمان های انقلاب را از عمده سفارش های شهدا عنوان کرد و ادامه داد: باید درباره رفتار و سلوک معنوی شهیدان بیشتر و بهتر برای نسل جوان روشنگری شود. حجت الاسلام ابري به انتخابات آينده اشاره وبرحضورآگاهانه وحداكثري آحادمرذم دراين انتخابات تأكيدكردوگفت ملت ماهمچون انتخابات گذشته باحضورچشمگيرخوددرپاي صندوقهاي رأي وانتخاب فرداصلح به وظيفه شرعي وميهني خودعمل خواهدكرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها