مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تنوع آثار ارائه شده در نمایشگاه کتاب، افزود: مطالعه نقش اساسی در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه دارد.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۳۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی گفت: امسال پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حمایت مجموعه استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دیگر نهادها و سازمان ها در یاسوج برگزار می شود.

میرمحمدی به استقبال مردم یاسوج از نمایشگاه کتاب استان در سال گذشته اشاره و افزود: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب در سال گذشته فراتر از حد انتظار بود و امید داریم که در این نمایشگاه بزرگ کتاب استان شاهد حضور و استقبال مردم باشیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که «کتاب باید وارد زندگی مردم شود»، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت خوبی برای بالا بردن نرخ مطالعه در جامعه است.
این مسئول فرهنگی با اشاره به تنوع آثار ارائه شده در نمایشگاه کتاب، افزود: مطالعه نقش اساسی در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه دارد.
وی با تاکید بر این که با برگزاری نمایشگاه های کتاب باید فرهنگ مطالعه در جامعه را گسترش دهیم، گفت: فرهنگ مطالعه در جامعه باعث پیشگیری از معضلات اجتماعی می شود و افزایش سطح آگاهی مردم و پیشرفت وضعیت فرهنگی جامعه از دیگر اثرات گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کتاب و مطالعه در دین مبین اسلام، گفت: در کلام آسمانی قرآن به وضوح خداوند به قلم قسم می خورد و این نشان از جایگاه علم و مطالعه در نزد خداوند و تاکید پروردگار بر مطالعه در جامعه دارد که پیامبر، ائمه و رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه بر مطالعه داشته اند.
ارسال نظرات