رئیس ستاد دهه فجر مهریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهریز از سه مکان آغاز و با تجمع در میدان شهدای گمنام و حرکت به سمت میدان ولی‌عصر (عج) تمام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۵۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین حمید عسکری افزود:راهپیمایی 22 بهمن در مهریز از ساعت9 صبح روز پنجشنبه بهمن ماهاز مسجد صاحب الزمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، میدان معلم و مسجد براستین امیرالمومنین علیه السلام آغاز و مردم متدین و انقلابی مهریز به سمت میدان شهدای گمنام و از آنجا به صورت دسته جمعی به محل سخنرانی واقع در میدان ولی عصر (عج) حرکت می‌کنند.

وی 22 بهمن را روز اوج وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: همه مسئولان و مردم وظیفه دارند در این روز بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده و دشمن شکنی داشته باشند.

عسکری از انقلاب اسلامی ایران به عنوان سنگر مستحکمی در برابر استکبار جهانی یاد کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نعمت‌های الهی عزت و اقتدار را نه تنها نصیب ملت ایران بلکه نصیب همه مسلمانان جهان کرد.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران باعث استقرار نظامی الهی شد که توانست وابستگی خود از کشورهای غربی قطع را کرده و استقلال و آزادی را نصیب کشورمان کند.

ارسال نظرات