خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین:
سردار شاهرخی در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی قرآنی سلام گفت: ترویج گفتمان رهبر وظیفه دانشجوی بسیجی است.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۸۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین عصر روز یکشنبه با حضور در جمع دانشجویان برگزیده در جشنواره سلام  با تاکید بر نقش دانشجویان و نخبگان در ترویج گفتمان رهبر به عنوان سیاست گزار کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هموراه راه حرکت را به ما نشان می‌دهند ولی سوالی ک مطرح می شود این است که دانشجو کجای طریق قرار دارد.

وی ادامه داد: از جمله نقاط کلیدی در نظام ما انتخابات است که دو مصداق بسیار مهم یعنی انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش روی ما قرار دارد.

سردار شاهرخی با مورد خطاب قرار دادن دانشجوی بسیجی بیان کرد: این دو انتخابات سرنوشت و آینده نظام را در دست دارد چرا که مجلس شورای اسلامی محل عبور و حرکت دولت را می سازد و مجلس خبرگان رهبری این جامعه را تعیین می کنند و در این بین بسیج دانشجویی رسالتی دارد که باید به آن عمل کند.

وی تبیین کرد: وجود رهبر در جامعه نعمتی است که با عمل کردن به سخنان ایشان می توانیم ادای دین نسبت به این نعمت داشته باشیم، ترویج گفتمان و مطالبه گری از وظایفه عمده و مهمی هستند که به بسیج دانشجویی محول گردیده، این قشر باید بیاندیشد که مطالبتات رهبر چست و در همان راستا نیز عمل کند.

این مقام مسئول متذکر شد: گوش سپردن به سخنان رهبر یک مرحله و عمل کردن به آن بخش دیگر و مهمتر آن است، عملکرد ما همان قدر دانی از نعمت محسوب می گردد که اگر چنین نباشد خداوند نعمت خود را از ما دریغ خواهد کرد.

سردار شاهرخی در ادامه با اشاره به نکاتی از بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: مسائل مختلفی وجود دارد که اخیرا رهبر به صورت ویژه انها را مورد تاکید خود قرار داده اند، همان ها باید بیش از پیش در نظر ما جلوه داشته باشند.

وی ادامه داد: طی 10 ماه گذشته ولی فقیه زمان 70 بار در سخنرانی های مختلف به موضوع نفوذ اشاره کرده اند، این نشان از اهمیت ماجرا دارد، به هیج وجه غفلت آن هم در برهه زمانی کنونی قابل قبول نیست.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مهم در پیش رو انتخابات است که نقش آفرینی در آن اهم موضوعات روز است، دانشجویان باید بیشترین دقت خود را صرف نمایند و عملکرد صحیحی داشته باشند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها