خبرهای داغ:
در یادواره شهدای دانش آموزی آوج عنوان شد:
حجت الاسلام معبودی در یادواره شهدای دانش آموزی آوج عنوان کرد: نظام اسلامی ایران الگوی مردم سالاری دینی می باشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۲۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

 

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان آوج با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و خانواده معظم شهدا و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محل مسجد علی ابن ابی طالب آوج برگزار گردید.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در یادواره دانش آموزی آوج اظهار کرد: مقام شهید و شهادت آن قدر والا است که همه صالحان آرزوی شهادت را دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: خواسته مردم در انقلاب اسلامی در سه کلمه خلاصه شده بود و آن استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی می باشد.

وی با اشاره به استقلال سیاسی کشور در قبل و بعد از انقلاب تاکید کرد: قبل از انقلاب حاکمانی بر ما حکمرانی می کردند ،که هیچ یک از آنها از استقلال سیاسی مطلق برخوردار نبودند، و ما قبل از انقلاب اسیر قدرتهای بزرگ جهان بودیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به فساد در رژیم پهلوی گفت: دوران رژیم پهلوی را سیاه ترین دوران ملت ایران است که در آن دوران شاه تمامی اهداف کشور آمریکا را در ایران اجرا می‌کرد که با قیام امام خمینی(ره) در آخر ناکام ماندن.

وی در رابطه با استقلال اقتصادی اذعان کرد: بعد از انقلاب اسلامی کشور ایران توانسته در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی،سیاسی، به خصوص اقتصاد پیشرفت شگرفی داشته باشد که با ارتقاء در این بخش باید اقتصاد مقاومتی را در کشور عملی نمائیم.

این مقام مسئول در پایان افزود: ما آزادی به معنای فساد و فحشا و منکرات را نمی خواهیم ،آن آزادی را می خواهیم که در سایه اسلام وبر طبق موازین اسلام باشد.

5002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها