خبرهای داغ:
همزمان با ايام دهه مبارك فجر آغاز عمليات اجرايي گازرساني به 9 روستاي منطقه آوج و افتتاح دو ساختمان اداري شركت گاز استان در منطقه آوج و آبگرم با حضور استاندار صورت پذيرفت.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با ايام دهه مبارك فجر آغاز عمليات اجرايي گازرساني به 9 روستاي منطقه آوج و افتتاح دو ساختمان اداري شركت گاز استان در منطقه آوج و آبگرم با حضور همتي استاندار قزوين ، سليماني فرماندار شهرستان آوج و نجفي مدير عامل شركت گاز استان قزوين و ساير مسؤلين استاني و محلي در روستاي هرائين ، عمليات اجرايي گازرساني به 9 روستاي منطقه آوج آغاز گرديد.

در اين مراسم كه با حضور پر شور اهالي روستاي هرائين صورت پذيرفت نجفي مدير عامل شركت گاز استان قزوين ضمن تبريك سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران بيان داشت: خدمت رساني به مردم استان به ويژه بخش هاي روستايي و دور افتاده از وظايف شركت گاز محسوب مي شود و شركت گاز به انجام پروژه هاي گازرساني به روستاها كه رفاه و آسايش را براي آنان به ارمغان مي آورد افتخار       مي كند . وي اظهار اميدواري كرد با آغاز عمليات اجرايي پروژه گازرساني به روستاي هرائين و 8 روستاي ديگر شاهد توسعه و پيشرفت روزافزون منطقه باشيم.

نجفي در تشريح اين پروژه گازرساني گفت: پروژه گازرساني به 9روستاي منطقه آوج شامل 90 كيلومتر شبكه گذاري و خطوط تغذيه مي باشد كه با انجام آن 1417 خانوار روستايي از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد. وي هزينه پيش بيني شده براي انجام اين پروژه را 130 ميليارد ريال برآورد كرد و بيان داشت: با توجه به توانايي اجرايي پيمانكار مربوطه اميد است اين پروژه در حداقل زمان ممكن به بهره برداري برسد.

وي در ادامه افزود: هم اكنون عمليات گازرساني به 25  روستاي منطقه آوج در حال انجام است كه با اجرايي شدن گازرساني به آنها در سال 1395 تعداد3812 خانوار روستايي به جمع مشتركين گاز افزوده خواهند شد.

مدير عامل شركت گاز استان همچنين گفت: عمليات اجرايي ساخت اين دو ساختمان در سال 1393 آغاز گرديد و با لطف پروردگار همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به بهره برداري رسيد. نجفي بودجه صرف شده براي ساخت اين ساختمان هاي اداري را 25 ميليارد ريال اعلام كرد.

5002/پ30/ب


منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها