فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: ذلت و بی‌اقتداری آمریکا پس از انقلاب به اوج خود رسیده است و این همان اوج ذلتی است که دوران حکومت طاغوت و پهلوی در آن غرق بودند.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۷۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار گرایلی در نشست روشنگری حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه که با حضور 150 نفر از بسیجیان پایگاه‎های خواهر و برادر این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: در واقع امام خمینی (ره) تفکر ما می‌توانیم را تبدیل به فعلیت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در این محفل مطالبی در مورد اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایراد نمود.

وی با بیان اینکه ذلت و بی‌اقتداری آمریکا پس از انقلاب به اوج خود رسیده است، ابراز داشت: این همان اوج ذلتی است که دوران حکومت طاغوت و پهلوی درآن غرق بودند.

 گرایلی گفت: در حال حاضر دشمن به فکر نفوذ در مراکز تصمیم گیری ما می باشد و از طریق رابطه نامحسوس می‌خواهند مردم را با اصول انقلاب زاویه دار کنند.

وی شاخص ها و معیارهای نماینده اصلح را بیان کرد و گفت: کسی را انتخاب کنیم که شجاع باشد، دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد، بصیرت داشته باشد، انقلابی باشد و در مقابل زورگویان غرب بایستد، حرف ها و مواضع ملت را بیان کند، انسان آزاده باشد و خودش تصمیم گیر باشد.

 گفتنی است؛ در انتهای این مراسم به نفرات اول تا سوم در مسابقه دو میدانی و سرگروه های برتر این پایگاه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها