مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم گفت: خون شهدا فرش قرمزی در مقابل امام زمان(عج) است که جوانان زیر پای ایشان پهن می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۹۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حسین یکتا شب گذشته در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های گیلان در سلسله نشست‌های سیاسی بصیرتی که به مناسبت دهه فجر با عنوان سبک زندگی انقلابی در مسجد فاطمه زهرا(س) رشت برگزار شد، با اشاره به شهادت مدافعین حرم و شهادت شهید حامد کوچک زاده هشتمین شهید مدافع حرم استان گیلان گفت: کار دشمن تمام‌ شده است و باید بین بود و نبود یکی را انتخاب کند، دشمن در حال غرق شدن است و می‌خواهد همه را غرق کند.

 وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که این عشق به شهادت در جوان‌های ما از علائم ظهور است، گفت: پیداست که کار دشمن تمام ‌شده است و می‌خواهد در آخرین لحظات ضربه کاری را بزند و می‌خواهد شهادت ما را در گوساله سامری داعش بدمد.

 مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا افزود: باید در مقابل خدا سجده کرد تا آمریکایی‌ها در جزیره فارسی مقابل شما تعظیم کنند.

یکتا تصریح کرد: اتفاقات عجیبی دارد در مقابل ما رخ می‌دهد و حرکت عالم، برزخی شده است باید سریع‌تر رفت،  مسابقه رفتن به سمت خیمه ارباب است.

وی با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم گفت: خون شهدا فرش قرمزی در مقابل امام زمان(عج) است که جوانان زیر پای ایشان پهن می‌کنند.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء تصریح کرد:  دشمن فهمیده که در حال از بین رفتن است، دشمن به آخر خط رسیده و به دنبال نابودی خانواده‌های ایرانی است و از نشانه‌های آن  وارد کردن تحریم، اعتیاد و غیره در ایران است.

یکتا افزود: در این عالم همه‌چیز دادنی است؛ اما تنها شهادت است که گرفتنی است، ما که شهادت نصیبمان نشده است حتماً جایی در دلمان حب دنیا و مقام را داشتیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال عبور از ابرها است و باید خود را برای تمدن بزرگ اسلامی آماده کنیم، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران خانواده‌ها را نشانه رفته است.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء گفت: در جبهه سبک زندگی جدیدی بود و در حال حاضر هم باید در جامعه جوری تیپ بزنیم که خوشگل‌ترین جوان شهر نگاهتان کند، چون تیپ یولوژی بچه‌های جنگ جوری بود که خوشگل‌ترین جوان به آنها نگاه کرد، یعنی یوسف زهرا(ع).

یکتا افزود: سبک زندگی  ما باید طوری باشد که مورد تایید امام زمان (عج) باشد، سبک زندگی امام خمینی(ره) مورد تایید امام زمان (عج) بود چون  سبک زندگی امام، سبک زندگی انقلابی بود و ما این را در  برخورد امام و خانواده‌اش، برخورد او با همسرش، برخوردش با خانواده شهدا، برخورد امام با دیگر افراد مشاهده می‌کردیم.

ارسال نظرات