فرمانده سپاه خلیل آباد بیان داشت: دشمن در انتخابات 88 پروژه تقلب را کلید زد و امسال برای نفوذ در انتخابات زیر سوال بردن نهادهای انقلابی بویژه شورای نگهبان و حمله به نهادهای ولایی از جمله سپاه و بسیج را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۱۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶


پروژه جدید دشمن، زیر سوال بردن نهادهای انقلابی بویژه شورای نگهبان است / هدف دشمن از ورود به انتخابات جریان سازی است

فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: دشمنان ایران در سال ۹۴ در بحث زیر سوال بردن نهادهای انقلابی بویژه شورای نگهبان و حمله به نهادهای ولایی از جمله سپاه و بسیج را در دستور کار دارند لذا باید هوشیار بود.

سرهنگ علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اشاره به هجمه های وارده به شورای نگهبان در چند روز اخیر اظهار داشت: آمار ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نشان از رشد چند برابری نسبت به سالهای گذشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد با هدف مشخصی وارد این انتخابات شده اند خاطر نشان کرد: خیلی از افرادی که بعنوان نامزد انتخابات ثبت نام می کردند می دانستند که تایید صلاحیت نمی‌شوند و افرادی بودند که سوابق کیفری و جزایی در کارنامه آنها وجود دارد ولی ثبت نام کردند.
 
نیک یاد تصریح کرد: ثبت نام با هدف رد صلاحیت انجام شد تا هجمه گسترده ای را علیه انقلاب و جمهوری اسلامی طراحی کنند و متاسفانه برخی از مسئولین ما در این پازل دشمن قرار گرفتند و حرف هایی را زدند که نباید می زدند.

وی ابراز داشت: حتی از طرف دولت صحبت هایی مطرح شد که نباید زده می شد و متاسفانه این ضعف مسئولین دولتی را می رساند؛ لذا ما باید هوشیار باشیم که در طرح و نقشه ای که دشمن برای ما ریخته و طراحی می کند قرار نگیریم و به نفع دشمن کار نکنیم.
 
فرمانده سپاه خلیل آباد اذعان نمود: همه مسئولین بخصوص مسئولان دولتی که متولی برگزاری انتخابات هستند باید هوشیار باشند خودشان عمل خودشان را زیر سوال نبرند و مطمئناً این هجمه ها خواهد بود و ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: خوشبختانه شورای نگهبان در بحث صلاحیت ها اصلاً قانونی که بخواهد بر اساس جناح افراد را رد کند ندارد بلکه بر اساس سابقه ای که افراد در موضوعات مختلف مثل فتنه ۸۸ ، سوابق کیفری ، جزایی و… دارند رد صلاحیت می شوند.
 
علی نیک یاد هدف دشمن از ورود به انتخابات را ایجاد جریان یا جریان سازی دانست و اظهار کرد: قطعاً دشمن به دنبال افرادی که پیشانی سفید هستند نیست، بلکه به دنبال افرادی هستند که شاید سابقه منفی در انقلاب نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه دشمن بعد از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که یک جریان و گروه همسو با اهداف خودشان در مجلس به وجود بیاورند و افرادی خاص را در یک جریان خاص برای پیشبرد اهداف خودشان آماده می کنند.

 سرهنگ پاسدار نیک یاد گفت: متاسفانه دشمنان ما، بارها مردم ایران را آزموده اند ولی دوباره به شیوه هایی متوسل می شوند که جوانمردانه نیست و اینان هر زمان که انتخابات برگزار می شود متوسل به شیوه های جدیدی برای براندازی نظام ایران می شوند.
 
وی در خاتمه با بیان اینکه شیوه ها جدید است ولی هدف و راه دشمن یکی است، خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ انتخابات رئیس جمهوری پروژه تقلب کلید خورد و در سال ۹۴ در بحث زیر سوال بردن نهادهای انقلابی بویژه شورای نگهبان و حمله به نهادهای ولایی از جمله سپاه و بسیج را در دستور کار دارند لذا باید هوشیار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها