سردار عبدالفتاح اهوازیان:

ولایتمداری و اخلاص دو شاخصه اصلی شهدا

سردار عبدالفتاح اهوازیان در خصوص جایگاه شهیدان گفت : خداوند شهدا را سکان دار سلامت می داند و آنها را در مکانی که از بهترین مکانها است سکنا داده و شهدا میهمانان خدا هستند .
کد خبر: ۸۶۳۳۸۲۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای رحمت آباد  و به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم نشست بصیرتی با حضور بسیجیان روستای رحمت آباد و با سخنرانی سردار اهوازیان در محل مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار گردید.

سردار اهوازیان با بیان این که شهدا کاری کرده اند که برای همیشه زنده هستند خاطرنشان کرد : پیروی از راه شهدا ،ما را به درستی و صداقت راهنمایی می کند.

وی گفت : مجلس شهید مجلس زنده ماندن است همانگونه که امام خمینی(ره)شهدا را امامزادگان عشق نامید ، اما باید دید شهید چه کرده که ره صد ساله را یک شبه طی کرده است و ما در قبال حفظ این راه و مسیر چه وظیفه ای داریم .

اهوازیان به بازدید زائرانی از50 کشور دنیا از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و افزود: رمز جاودانگی شهید پیروی از خداوند است و قدم اول ارتباط با خدا ، نماز است .

وی با بیان این که شهدا نماز اول وقت را سرلوحه امور زندگی خود قرار داده بودند قدم دوم در مسیر الی الله را اخلاص عنوان کرد و گفت : شهدا همه کارها را با یاد خدا و خلوص نیت انجام داده اند و به همین جهت با توجه به خداوند ،معنویت خاصی همیشه با آنها همراه بوده و قدرت الهی آنان را در همه صحنه ها خط شکن کرده است .

سردار اهوازیان تاکید کرد : ولایتمداری و اخلاص در امور دو شاخصه اصلی شهدا بود که می توان این دو شاخصه را با مطالعه وصیتنامه های شهدا به وضوح مشاهده کرد.

وی ادامه داد : ما موظفیم که به آموزه ها و خصوصیات شهدا بنگریم و با تفکر در ادامه این مسیر عمل کنیم و نخست باید از خود شروع کنیم باید اول دین خود را خوب بشناسیم و با عمل به آن دیندار خوبی باشیم چرا که نگهبانی از دین از وظایف ما است .

وی یادآور شد : جایگاه رفیع و ماندگاری نام شهدا پاداش تلاشی است که برای نگهبانی از دین انجام داده اند و ما هم می توانیم چنین عمل کنیم .

وی در پایان به مساله انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت : سنگ محک یک کاندیدای اصلح این است که ولایت فقیه و شهدا را جزء خطوط قرمز و حیاتی خود بدانند.
ارسال نظرات