رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

انقلاب ایران اسلامی، الگوی کشورهای منطقه شده است

هیچ کس فکر نمی‌کرد انقلاب ایران به این قدرت در جهان برسد که الگوی کشورهای منطقه شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۲۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تمامی معادلات استکبار و خوابهایی که برای ملت ایران دیده بودند را به هم زد و راهی را گشود که تا به امروز با سربلندی طی شده است.

عبدالله جعفری افزود: امروزه می‌بینیم که از انقلاب ایران در کشورهای منطقه الگوبرداری می‌شود.

وی یکی از دستاورد انقلاب اسلامی را تحقق مردم سالاری دینی دانست اظهار داشت: این نعمت بزرگی است که مردم ایران خود سرنوشت‌شان را تعیین ‌کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی تمامی مشکلات منطقه باید با حضور ایران حل و فصل شود، تصریح کرد: این قدرت از ایستادگی مردم، خون شهداء، رهبری مدبرانه امام(ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری به دست آمده است.

جعفری گفت: ۲۲ بهمن آغاز حرکت ملتی بود که تحقیر حکومت پهلوی در مقابل نظامیان آمریکایی را امروز با دستگیری تفنگنداران این کشور پاسخ داد و آمریکایی که قبل از انقلاب برای خود حق توحش قائل بود امروز مجبور به عذرخواهی از ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه امنیت حاکم در ایران را در معدود کشوری می‌توان یافت، ابراز کرد: وضعیت منطقه بر هیچ کسی پوشیده نیست و می‌بینیم که ایران در این ناامنی منطقه، جزیره آرام و امن منطقه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال حال و هوای متفاوتی دارد، اظهار داشت: امسال ما دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز داریم و باید حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای بر حضور میلیونی در پای صندوقهای رای باشد.

جعفری با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به طور یقین ریشه هر گونه فتنه و نفوذ را می‌خشکاند و دشمنی که امروز از طرق دیگر قصد نفوذ دارد را مایوس می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار