با حضور استاندار اردبیل ساختمان جدید اداره برق بیله سوار به مساحت 1335متر مربع و در 4 طبقه، با اعتبار 18 میلیار ریال از محل اعتبارات داخلی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۶۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، شامگاه دیروزبا حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستانی، ساختمان جدید اداره برق بیله سوار به مساحت 1335متر مربع و در 4 طبقه، با اعتبار 18 میلیار ریال از محل اعتبارات داخلی افتتاح شد.

مجید خدابخش در این مراسم ضمن تبريك پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: دهه فجر در واقع دهه تابش عشق و علاقه مردم به حقيقت، درستي و صداقت بود.

خدابخش با یادآوری اینکه امروز در حساس‌ترین مقطع جمهوری اسلامی ایران توانسته در عرصه بین‌المللی دشمنان خود را زمین‌گیر کرده و زمینه پیروزی‌های عزت‌مندانه‌ای را فراهم آورد، تصریح کرد: نمود و نشانی از این پیروزی اجرای برجام و تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بود که بیش از هر زمان دیگر نمود و جلوه‌هایی از آن را شاهد و ناظر بودیم.

استاندار اردبیل اولویت برنامه‌های اقتصادی دولت را در دوران پسابرجام در کنار توجه به توسعه صنعت و کشاورزی، رونق سرمایه‌گذاری‌های خارجی و استفاده از توانمندی‌های گردشگری اعلام کرد و افزود: با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر و دستیابی به بازارهای جهانی و بین‌المللی سعی و تلاش جدی را انجام می‌دهیم تا در بهترین شرایط و موقعیت‌ها قرار بگیریم.

علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل نیز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید اداره برق شهرستان بیله سوار گفت: ساختمان جدید با متراژ1335متر مربع و تعداد4طبقه ازسال93عملیات احداث آن آغاز شده بود و با اعتبار1میلیاردو هشتصد میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی در دهه مبارک فجر امسالافتتاح شد.

ارسال نظرات