مجمع استاني بسيج جامعه زنان در سمنان برگزار شد

مجمع استاني بسيج جامعه زنان در سمنان با حضور رئيس شوراي قشر و مجمع استاني اين قشر و بانوان نخبه و مؤثر و اعضاي شورا در سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۷۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،مجمع استاني بسيج جامعه زنان استان سمنان با حضور رئيس شوراي قشر و مجمع استاني اين قشر و بانوان نخبه و مؤثر و اعضاي شورا در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان برگزار شد.

در اين مجمع ‌عفت ديابي،‌رئيس سازمان بسيج جامعه زنان استان سمنان به ارائه گزارشي در خصوص عملكرد و فعاليت هاي مجمع و شوراي قشر بسيج جامعه زنان در طول سال جاري پرداخت و اظهار داشت: از ابتداي سال94 تا كنون 51 جلسه و 42 كارگروه تخصصي در شوراهاي نواحي و در شوراي استاني اين قشر نيز 6 جلسه برگزار شده است.

وي اهم محوريت جلسات شوراي شهرستاني بسيج جامعه زنان استان سمنان را بررسي حضور زنان در جامعه،‌راه هاي جذب حداكثري در بسيج،‌ شناسايي برنامه هاي مورد علاقه بانوان و اجراي آن در پايگاه هاي بسيج، سبك زندگي اسلامي،‌آموزش خانواده و برگزاري كارگاه هاي مرتبط،‌ اقتصاد مقاومتي و آموزش مشاغل خانگي در قالب طرح معين، تأثير فضاي مجازي بر روح و روان جوانان،‌ عفاف و حجاب و مطالبات رهبري از بسيجيان عنوان كرد.

رييس سازمان بسيج جامعه زنان استان سمنان خاطرنشان كرد:‌در مجمع استاني قشر جامعه زنان نيز دو طرح يكي در شش ماهه اول با عنوان بررسي و چگونگي حل آسيب مواد مخدر در بانوان استان و پيشگيري از شيوع اين آسيب و طرح ديگري در شش ماهه دوم با عنوان طرح جامع امر به معروف و نهي از منكر در اولويت قرار داشته است.

ديابي از جامعه زنان نخبه و مؤثر خواستار شد به مسائل حساس شهر به ويژه مسائل بومي مرتبط با بانوان توجه كافي و وافي داشته باشند و تأكيد كرد: شوراي قشر زنان بايد در مسائل مرتبط با بانوان ورود يابند چرا كه اين شورا تصميم گيرنده است و بايد مسائل مهم زنان به صورت گفتمان درآيد و سرانجام نيز به عنوان مطالبه اين شورا به دستگاه هاي اجرايي ارسال شود.

وي تصريح كرد: مي طلبد با توجه به حساسيت انتخابات شوراي قشر جامعه زنان در زمينه صدور بيانيه و ترغيب مردم به شركت در انتخابات با حضوري حداكثري بانوان اهتمام لازم را داشته باشند كه يكي از مطالبات رهبري است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار