خبرهای داغ:
ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۷۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:


بسم الله الرحمن الرحیم
22بهمن متعلق به ملت ایران، امام بزرگوار (ره)، و شهدا است. حضرت امام خامنه ای(مد ظله) به مدد و لطف خداوند متعال، اکنون شاهد سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با  رهبری مدبرانه حضرتامام خامنه ای (مدظله العالی)و فداکاری و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب هستیم. انقلاب اسلامی ایران همچنان طلایه دار آزادی خواهی و عدالت در دنیای امروز است و وضع آشفته جهان در اين روزها نشان مي‌دهد مردم جهان فهميده‌اند كه ديگر نظام سرمایه  داری و ليبراليستی غرب نمي‌تواند آنها را از سراشيبي سقوط نجات دهد و اين پیروی از دستورات الهی و اولیاء دین مبین اسلام است كه انسان‌ها را به سعادت مي‌رساند.

انقلاب اسلامي ايران در زمان ظلم شيطان صفتان انفجار نور بود و امروزبا بیداری اسلامی مي‌بينيم كه بسياري از ملت‌هاي منطقه راه ملت ايران را برگزيده‌اند و انشاء الله تا  اسلامي شدن جهان و ظهور دولت یار اين راه ادامه خواهد داشت.

22بهمن، میعاد آزادی‌خواهان، مبارزان واقعی با استکبار و حماسه سازان جاوید تاریخ  است و ملت شریف ایران نشان دادند، این روز بزرگ را به عنوان نماد اصلی انقلاب به خوبی پاس خواهند داشت و ذره ای از آرمانهای انقلابی و اسلامی خود کوتاه نخواهند آمد..

بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام سپاه قم ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و میثاق با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و حمایت از ملت های آزاده جهان و محورهای مقاومت در منطقه، از تمام مردم ولایتمدار و بصیر  دعوت می نماید که مانند سال های گذشته با شرکت گسترده در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها