عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر معرفی بیشتر دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان جامعه، گفت: اصحاب رسانه، هنر و فرهنگ در ترویج فرهنگ ناب انقلاب نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در جشن بزرگ انقلاب اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب فرهنگ بوده و خواسته مردم خودباوری دینی و حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در انقلاب بوده است.

وی افزود: دهه فجر بازگشت پیروزمندانه امام راحل پس از 15 سال به میهن اسلامی و دمیدن فرشته به فرهنگ دینی و اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اصحاب فرهنگ، هنر ورسانه باید در تبیین ارزش‌های والای انقلاب نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: منبر، رسانه سنتی شیعه بوده که از طریق این رسانه امام راحل توانستند واقیعت‌ها وفرهنگ انقلابی را برای نسل جوان و آینده ساز جامعه بازگو کنند.

طبرسی با بیان اینکه ابزار اصلی انقلاب فرهنگ بوده است و تبلیغ این فرهنگ انقلابی از سوی معمار کبیر انقلاب سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است، افزود: اصحاب فرهنگ، فکر و اندیشه با مردم سروکار دارند و اگر قلم انان در راستای اهداف انقلابی هدایت نشود جامعه‌ای را فاسد خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه امام(ره) روش تبلیغ انبیا را به استفاده از ابزار رسانه برای مردم تبیین کرده است، افزود: فرهنگ غرب می‌خواست ایرانی را بی‌هویت جلوه دهد در حالی که رژیم پهلوی بی‌هویت و سست عنصر بوده و توسط همین مردم انقلابی به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است.

وی با اعلام اینکه اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند تسخیر کننده جامعه اسلامی و دینی باشند افزود: غرب می‌خواهد با رسانه سنتی منبر مقابله‌کند که انقلاب اسلامی ایران توسط همین رسانه سنتی بر رژیم شاهنشایی پیروز شد.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه خود باوری دینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است، افزود: اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه مازندران باید پیشگام ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دینی به نسل جوان و آینده ساز جامعه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها