به مناسبت فرار رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نمایشگاه فرهنگی هنری بامحوریت اقتصادمقاومتی در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهربرگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۲۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در مراسم نمایشگاه فرهنگی هنری بامحوریت اقتصاد مقاومتی که به مناسبت فرار رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسیت دهه مبارکه فجر اظهارداشت: تولید ملی یکی از مهم ترین ارکان اقتصاد مقاومتی است .

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه مدیریت مکان و منابع تاثیر چشم گیری در عملی شدن این مسئله دارد گفت: باید تلاش کنیم که به صورت جدی از منابع استفاده شود.

سرهنگ رازینی تاکید کرد: تمامی ادارات باید به شکل جهادی وارد عمل شوند و در این زمینه فعالیت کنند .

وی تصریح کرد: با پرهیز از تجمل گرایی و توجه به مسئله ساده زیستی، نگاه جهادگونه به موضوعات ،مصرف متعادل ،استفاده از تولیدات داخلی وحمایت از تولیدات ملی ،در تحقق اقتصاد مقاومتی گام های تاثیر گذاری برداشته می شود.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه اظهارکرد: این انقلاب یک نعمت بسیار بزرگ بود که امام عظیم الشان فرمودند ، انقلاب ما انفجار نور بود و اکنون انقلاب خواستگاه و مسیر خویش را پیدا کرده و طبیعتا عده ای هم مخالف این حرکت چه در داخل و چه در خارج هستند ولی این حرکت به لطف خداوند متعال به سمت هدف خود که همانا تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) حرکت خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها