خبرهای داغ:
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق از نوسازی سیستم لرزش، الکتروپمپ‌ها و توربوپمپ‌های مراکز انتقال نفت سمنان، شاهرود و سبزوار توسط متخصصین این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۳۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، قاسم عرب‌یارمحمدی به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرقگفت: سیستم قبلی دقت کاری پایین داشته و اساسا غیر قابل تعمیر و ناایمن بود.

وی با تاکید بر مزیت بومی بودن دستگاه‌های جدید؛ ادامه داد: سیستم جدید بروز رسانی شده و با رفع عیوب گذشته از دقت کاری استاندارد و مناسبی برخوردار می‌باشد.

وی اهمیت دادن به پارامتر لرزش توربین‌ها، پمپ‌ها و الکتروپمپ‌ها را ضروری دانست وتصریح کرد: میزان سلامت این دستگاه‌ها به میزان لرزش آنها بستگی دارد چون این پارامتر یکی از حیاتی‌ترین پارامترهای ماشین‌های دوار می‌باشد.

مدیر منطقه شمالشرق با اشاره به قیمت پایین دستگاه ایرانی در مقایسه با مشابه خارجی، اذعان داشت: نوسازی سیستم لرزش توربین‌ها و الکتروپمپ‌ها، بازار مناسبی برای شرکت‌های خارجی بود تا با قیمت‌های بسیار بالا، این بازار را به انحصار خود در آورند و صنعت نفت کشورمان را برای دراز مدت به خود وابسته سازند، اما خوشبختانه این آرزوی آنها با اراده متخصصان داخلی برای ساخت این دستگاه، در سطح همان آرزو باقی ماند.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق در ادامه از ساخت سازه سد بتونی در مسیر خط 20 اینچ نیز خبر داد.

عرب یارمحمدی گفت: در راستای مقاوم سازی و جلوگیری از خطر سیل و آب بردگی لوله، این سازه سد بتونی ساخته شده است.

وی افزود: بر اثر بارندگی‌های اخیر، این قسمت از حریم خط 20 اینچ دچار سیل بردگی شده بود که با ساخت سازه 25متر مکعبی سد بتونی از بروز حوادث مشابه در آینده جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها