مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه گرمي:

فعالان سیاسی از شهدا عبرت بگیرند

شهدا اجازه هیچ نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را به دشمن ندادند و امروز مسیر کشور را شهدا مشخص کرده اند.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۵۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام توحيدي، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه گرمي در یادواره شهدای شكرلو با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اين روستا و روستاهاي همجوار به موضوع نفوذ دشمنان اشاره كرد وگفت: شهدای ما همواره سپری در مقابل نفوذ دشمنان بوده اند و حتی فراتر از یک سپر همواره برای خنثی کردن نفوذ در حال حمله بوده اند .
وي گفت: سازش با کفار راه شهدای ما نیست و تاریخ اسلام گواه این مطلب است که در هر دوره ای که مردم با کفار سازش کردند، ملت آنان فرو ریخت و اگر بخواهیم عزتمندانه زندگی کنیم باید نفوذ ناپذیر باشيم.

حجت الاسلام توحيدي غفلت شکنی را یکی از روش های تداوم راه شهدا دانست و خاطر نشان کرد: بزرگداشت شهدا با این هدف برگزار می شود که ملت در برابر بیگانگان سرخم نکنند، تسلیم نشوند و غفلت از مسائل جامعه موجب نفوذ دشمن نگردد.
وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن به کشورهای مسلمان اظهار داشت: آن زمان که دشمنان نمیتوانند تهاجمات گسترده خود را بر علیه کشوری انجام دهند به دنبال رخنه و نفوذ در آن کشور هستند همانگونه که مسئله نفوذ در حادثه عاشورا نیز وجود داشت.

وی با توصیه به مسئولان سیاسی کشور هم گفت: کسانی که در امور سیاسی در حال فعالیت اند باید از راه شهدا عبرت بگیرند، شهدا اجازه هیچ نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را به دشمن ندادند و امروز مسیر کشور را شهدا مشخص کرده اند.

وی همچنین اظهار داشت : در مقابل نفوذ بهترین سد و سپر ، گسترش تفکر مکتب اسلام وانقلاب اسلامی در بین سایر ملت ها است چرا که فلسفه به وجود آمدن داعشی ها ، وهابی ها و تکفیری ها نمایش ازچهره زشت و غیر واقع از اسلام است تا بتوانند جلوی نفوذ اسلام در قلوب ملت های دیگر را بگیرند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار