فرمانده سپاه ساری با اشاره به استقبال پرشور جوانان برای شرکت در اردوهای راهیان نور، گفت: سه هزار ساروی امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۷۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار علی خادم در جلسه اردوهای راهیان نور ساری اظهار داشت: همه اقدامات شهدا در راه خدا بوده و هدایتگری افکار به شهدا تعلق دارد.

وی با اشاره به چالش‌های جدی که در سطح جامعه وجود دارد، افزود: گسست و بحران خانوادگی به سراغ جامعه ما می‌آید و دلیل آن هم تغییر سبک‌های زندگی است.

خادم با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم درصدد این است که خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار دهد، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور تاثیرگذاری ویژه‌ای در عملیاتی نشدن نقشه دشمنان دارد.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، اقدام فرهنگی بزرگی است که نباید از دست دهیم، تصریح کرد: دشمن از طریق تهاجم فرهنگی در نظر دارد افکار جوانان ما را هدف قرار دهد و وقتی افکار در دست دشمن باشد مشکلات جدی پشت سر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه امسال برای اعزام حدود سه هزار زائر به اردوهای راهیان نور، نیازمند 67 دستگاه اتوبوس هستیم، گفت: شهدا، سندهای هویت‌بخش این سرزمین هستند که جان خود را فدا کردند و این نظام اسلامی را به عنوان امانت، به ما سپردند، شهدا زنده بوده و نظاره‌گر اعمال ما هستند.

ریشه فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

اسماعیل حسن‌زاده, معاون فرماندار ساری نیز گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی در دنیاست که ریشه مذهبی و فرهنگی دارد. وی با بیان اینکه در حالی که خاورمیانه در ناامنی است اما جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می‌برد، افزود: در این اقیانوس پرتلاطم، جمهوری اسلامی مانند جزیره باثباتی است که مردم آن در امنیت کامل زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید فضایی ایجاد شود تا جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی بازدید کرده و آگاه باشند که جوانان دیروز در چه مناطقی جنگیدند، تصریح کرد: هنوز فضای جنگ و جبهه در جنوب و جنوب غرب کشور مانند یک موزه حفظ شده است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه کسانی که به بازدید از مناطق عملیاتی می‌روند دچار انقلاب درونی می‌شوند، ادامه داد: سال گذشته نزدیک به سه هزار نفر از شهرستان ساری به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و امسال هم به همین تعداد، با کاروان راهی نور، عازم مناطق عملیاتی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخشداران ستاد راهیان نور در بخش‌ها را فعال کنند، تصریح کرد: مراسم بدرقه کاروان راهیان نور، امسال هم با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار ساری با اشاره به اینکه وظیفه داریم پاسدار حرمت خون شهدا باشیم، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، وظیفه مهم‌تری است که برعهده داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها