بیانیه جهاددانشگاهي واحد استان اردبيل به مناسبت 22 بهمن

دعوت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
کد خبر: ۸۶۳۳۹۹۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴

22 بهمن، یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. و اکنون ماييم و انقلاب اسلامي که يادگار امام راحل است؛ ماييم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درايت، و صلابت‌شان می‌بالیم؛ ماييم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القراي اسلام دوخته‌اند؛ ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بيم شکست داریم، نه خوف پيروزي دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد سی ‌و هفتمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است. آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

جهاددانشگاهي واحد استان اردبيل ضمن پاسداشت ايام الله دهه فجر و اعلام آمادگي براي حضور پرشور در راهپيمايي یوم‌الله 22 بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالي)، از تمام مردم ولایی دعوت می‌کند هم‌چون سال‌های گذشته با شرکت در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی اين روز مقدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

جهاددانشگاهي واحد استان اردبيل

ارسال نظرات
آخرین اخبار