فرمانده سپاه سبزوار بیان داشت: برخی تخت تأثیر فضای پسابرجام، فکر می‌کنند دوران انقلابی‌گری به پایان رسیده و برای حل دیگر اختلافات با آمریکا باید به مدل برجام عمل کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم شب گذشته در یادواره 3شهید روستای کلاته میرعلی با بیان اینکه برخی درصدد حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند اظهار داشت: دشمن برای تحقق پروژه نفوذ خود نیازمند حذف روحیه استکبارستیزی از ارمان های انقلاب است.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب تحقق شعار ما می‌توانیم و تبدیل این شعار به باور ما می‌توانیم بوده است خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم ما تنها شعار ما نمی‌توانیم و باید وابسته باشیم صرف می‌شد که امام و انقلاب با القاء این باور سرنوشت‌ساز به ملت ایران عزت داده و نگاه تحقیرآمیز غرب را از سر کشور ما کم کردند.

مظلوم با اشاره به اینکه تحقق شعار ما می‌توانیم سبب دستاوردهای عظیم صنعتی و عمرانی برای کشور شده است تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دست آوردهای ما در سایه باور ما می‌توانیم اقتدار نظامی و دفاعی ما خصوصاً در حوزه توان موشکی است که به‌عنوان عامل مهم بازدارنده در تصمیمات و رفتار دشمن تأثیر بسزایی داشته است.

وی همچنین با اشاره به خطراتی که از ابتدای پیروزی انقلاب را تهدید کرده است تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان درصدد نابودی و سرنگونی نظام بودن و هیچ‌گاه از این فکر دست برنداشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به این موضوع که دشمنان رمز پیروزی و تداوم انقلاب را ماهیت دینی و اصل ولایت‌پذیری و پشتیبانی مردم از نظام می‌دانند ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران تاکنون از تمام راهکارهای فشار از قبیل تهدید و تحریم برای جدا کردن مردم از نظام استفاده کرده اند و امروزه تهاجم فرهنگی را راهکار دیگری برای پیشبرد اهداف خود انتخاب کرده اند.

وی ادامه داد: خطر اصلی در شرایط کنونی این موضوع است که برخی تخت تأثیر فضای پسابرجام فکر کنند دوران انقلابی گری به پایان رسیده و برای حل دیگر اختلافات با آمریکا باید به مدل برجام عمل کنیم.

مظلوم بابیان اینکه موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای در دست دشمنان بود گفت: ما برای گرفتن این بهانه از دست دشمنان و شکستن اجماع بین‌المللی علیه انقلاب وارد مذاکرات شدیم.

وی با اشاره به اینکه الگو شدن ما برای دیگر کشورهای اسلامی و ماهیت دینی انقلاب ما مشکلات ما با آمریکا است تأکید کرد: این‌گونه اختلافات به‌هیچ‌وجه قابل‌مذاکره نبوده و با مذاکره نیز حل نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها