همایش نهضت روشنگری با حضور گسترده بسیجیان روستای فسنقر در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۲۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: همایش نهضت روشنگری با حضور گسترده بسیجیان روستای فسنقردر مسجد این روستا برگزار شد.

 پسندیده مسئول فرهنگی  ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوارگفت: شیوه ای که دشمنان اسلام امروز در پیش گرفته اند. تخریب چهره اسلام و ریختن خون مسلمین جهان به دست گروه هایی تروریستی تکفیری است.

وی با اشاره به تبعات سالها جنگ درعراق و سوریه گفت: دشمنان اسلام از این شیوه جدید نبرد چند هدف را در سر دارند، یکی عقب نگه داشتن جامعه اسلامی است و اینکه نگذارند مسلمین پیشرفت کنند. هدف دیگرآنها، تامین امنیت برای رژیم صهیونیستی است .

وی جلوگیری از گسترش اسلام در اروپا را از دیگر اهداف طراحان این توطئه خواند و با اشاره با رفتار غیرانسانی و وحشیانه با ترسیم چهره خشن از اسلام می خواهند نوعی اسلام هراسی را در دنیا تقویت کنند . 
وی ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات به‌دلیل نمایش اقتدار، وحدت، همدلی و همزبانی ملت غیور ایران اسلامی به جهانیان است.

پسندیده با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به حضور حداکثری، به‌صورت لیستی رای دادن و ... بیان داشت: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی باید در انتخابات به لیست مورد تائید و مقبول رای دهند.

وی گفت: بعضاً برخی افراد به یک تعداد محدودی که آن‌ها را می‌شناسند و نسبت به آن‌ها شناخت دارند رای می‌دهند و از بقیه حق رای خود می‌گذرند در حالی که این یک آسیب است و مردم باید از حداکثر حق انتخاب خود استفاده کرده و به لیست‌های مورد تائید و مقبول رای دهند که خدایی نکرده با غفلت نسبت به این حق انتخاب، زمینه نفوذ دشمن به‌واسطه رای آوردن و انتخاب افراد همراه و هم‌پیمان دشمن فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات