خبرهای داغ:
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

بیعت صادقانه با ولایت و خدمت عاشقانه شاخصه‌های امیر سلیمی بود

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیر سلیمی صادقانه با امام بیعت و به انقلاب عاشقانه خدمت کرد و از عهده تمام مسئولیت‌های نظامی صادقانه و پیروزمندانه برآمد.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم بزرگداشت امیر سرافراز، سرلشکر محمد سلیمی با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر قزوین، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سیدعلی موسوی فرماندار قزوین، جمعی از رؤسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارشد یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین، سپاه صاحب‌الامر(عج) و نیروی انتظامی استان قزوین و کارکنان پایور و وظیفه پیش از ظهر امروز در مسجد آقا سیدعلی شهر قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در این مراسم اظهار کرد: امیر سرلشکر محمد سلیمی انسانی والا، پیرو قرآن و مشاوری امین برای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: ملت شریف ایران و سربازان انقلاب اسلامی به امیر سلیمی در مراحل سخت و بحرانی تکیه می‌کردند و ایشان هم با تمام وجود به این اعتماد به نحو مطلوب پاسخ می‌گفت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: از شاخص‌های امیر سلیمی می‌توان به متقی، مؤمن، مجاهد و صادق بودن ایشان اشاره کرد که در تمام مأموریت‌های واگذار شده به ایشان با تمام وجود آن را می‌پذیرفت و حق این مسئولیت‌ها را به درستی ادا می‌کرد.

محمدحسنی با اشاره به خدمات والای امیر سلیمی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول خدمت وی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: امیر سلیمی صادقانه با امام بیعت و به انقلاب خدمت کرد و از عهده تمام مسئولیت‌های نظامی صادقانه و پیروزمندانه برآمدند و در طول دوران زندگی و خدمت کارنامه درخشان داشتند.

وی ادامه داد: امیر سلیمی یکی از چهره‌های ماندگار ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با دانش، بینش و تعهدی که داشت یک عنصر تعیین‌کننده برای نظام و انقلاب بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار