مسئول نمایندگی سپاه ناحیه کیار گفت: از شاخصه‌های بارز انقلاب اسلامی ايران استقلال‌طلبی است كه اين شاخصه مهم را حضرت امام خمينی (ره) به ملت ايران ارزانی كرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۸۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با دهه مبارک فجر،حجت‌الاسلام سید میثم نبوی در نشست سیاسی حوزه مقاومت امام صادق (علیه‌السلام) که در شهر شلمزار برگزار شد اظهار کرد: استقلال‌طلبی یکی از شاخصه‌های بارز انقلاب اسلامی ايران است که اين شاخصه مهم را حضرت امام خمينی (ره) به ملت ايران ارزان كرد.

وی افزود: ملت ايران با داشتن همين روحيه توانسته است 37 سال با پويندگی هرچه‌تمام‌تر به راه پر عزت خود ادامه دهد و شاهد پیشرفت در عرصه‌های گوناگون باشد.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه کیار خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار محوری ما بوده و هست و به ياری خدا با رهبری پیامبرگونه امام عظيم‌الشأن به اين مهم دست‌یافتیم و مهم‌ترين ويژگی جمهوری اسلامی ايران در همين شعار است .

نبوی اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در پی حذف اين شعار خصوصاً اسلاميت آن بوده و هستند، اما تاكنون نتوانسته‌ است به هدف خود دست یابد و همواره درایت و تیزبینی رهبر انقلاب باعث جلوگیری از رسیدن دشمنان به این هدف شده است.

ارسال نظرات