بازدید سردار سلیمانی از اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج به همراه تعدادی از اعضای شورای این سازمان از اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۶۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار سلیمانی و اعضای شورای سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن بازدید از اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر، بر افزایش رفاه مهمانان، بالا بردن کیفیت و کمیت میزبانی از گردشگران،تجهیز بیشتر سوئیت های اردوگاه،مرمت حسینیه، تزئین مزار شهدای گمنام و ...تاکید کردند.

سردار سلیمانی در حاشیه این سفر به دیدار خانواده دوستکام،یکی از پرسنل این اردوگاه که به تازگی همسر خود را از دست داده اند، رفت.

بنابراین گزارش، اردوگاه شهید هاشمی نژاد دارای  پارک ماجرا جویی با تجهیزات ماشین گو گارد، موتورهای چهار چرخ ، سیم راپل،  نردبان معلق، سره سره مرگ، استخر آب سرد است.
همچنین این اردوگاه دارای زمین فوتسال ساحلی، دو زمین والیبال غیر مسقف جنگلی و دارای زمین چند منظوره ی اسکیت و بسکتبال است.

سپاه های استان ها ی 33 گانه با قرداد های دروه‌های سه روزه به صورت  400 نفره از مزایای این اردوگاه  به جز ماه مبارک رمضان در تمامی ماه های تابستان بهره مند می شوند

در نقطه به نقطه این اردوگاه جنگلی در حدود  32 آلاچیق مسقت برای استفاده یا اتراق  گفتنی است همچنین این اردوگاه دارای کلاس های سر پوشیده جنگلی با شرایط 70 صندلی برای برگزاری کلاسهای حلقه های صالحین است و با امکانات استخر با مربی و ارایه خدمات  توسط متخصصین، جنگل نوردی و با قرار گرفتن حوضچه های متعدد در مسیر جنگلها و آبشارها از دیگر نمای این اردوگاه توصیف می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار