فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین در گفتگو با "بسیج":
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین گفت: انقلاب اسلامي ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير رژيم ظاغوتی نبود، بلكه زلزله‌اي ويرانگر براي دنیای استکبار بود.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۹۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین زمان برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير رژيم ظاغوتی نبود، بلكه زلزله‌اي ويرانگر براي دنیای استکبار بود.

وی افزود: دهه فجر نقطه عطف تاریخ کشورمان است، چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران حیاتی دوباره یافت و از زیر یوغ استعمار جهان‌ خواران خارج شد.

فرمانده سپاه جوین تصریح کرد: دهه فجر از جمله سندهای درخشان در تاریخ ملت ایران است که در آن همه مردم ایران یکپارچه بر علیه رژیم ستم شاهی به پاخاسته و به دعوت بنیانگذارانقلاب لبیک گفتند.

ناصری موحد بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن از هر دسیسه ای برای ناکارآمد نشان دادن این نظام دریغ نکرد ولی با درایت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و همراهی مردم با شکست مواجه شد.

وی استقلال و خود کفایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی ، علمی، نظامی و.. را از جمله دستاوردهای ارزشمند برشمرد.
 
فرمانده سپاه جوین یادآورشد: تشریح آرمان‌ها و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان می‌تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران بسیار موثر باشد.

ناصری موحد گفت: از آنجا که ملت ایران، ملتی بصیر و هوشیار وپشتیبان نظام و رهبری است ، به خوبی قدردان این نظام می باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به وظیفه مان در قبال انقلاب درست عمل کنیم، ماندگاری آن تضمین می شود ، گفت: وقوع انقلاب یک اتفاق بی نظیر بود وبی نظیر تر از آن این است که این انقلاب ماندگار شده است.

فرمانده سپاه جوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است ، از تمامی اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی  بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت :قطعا حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث می شود تا ‌بار دیگر فتنه‌های دشمنان انقلاب در نطفه خفه شود.

ناصری موحد در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح و هوشمندانه گفت: شرکت پر شور در انتخابات همچون خاری است که در چشم دشمنان ومعاندان این نظام مقدس فرو می رود و موجب یاس و درماندگی آنان خواهد شد.

وی گفت: در شرایط حساسی که کشور با آن روبه‌روست، شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب افزایش اقتدار سیاسی ایران اسلامی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها