خبرهای داغ:
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید حاضر است به چشمان کودکان پناه‌جوی سوریه نگاه کند و بگوید که آنها نمی‌توانند به آمریکا بیایند.
کد خبر: ۸۶۳۴۳۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در همراهی با موج انتقاد گروه‌های اکثراً نژادپرست از برنامه اوباما برای جای دادن پناهجویان سوری در خاک آمریکا، از نحوه برخورد خود در رویارویی احتمالی با کودکان پناهجو سخن گفت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری کنگره (هیل)، ترامپ که در یک گردهمایی تبلیغاتی در نیوهمپشایر سخن می‌گفت، در خصوص نحوه برخورد با کودکان سوری و علت این برخورد گفت: «ما نمی‌دانیم والدین آنها از کجا آمده‌اند، آنها هیچ‌گونه اسناد هویتی ندارند.»

ترامپ افزود: «من با بلندرتبه‌ترین مقامات امنیتی صحبت کرده‌ام؛ حقیقتاً هیچ راهی برای تشخیص اینکه این مردم از کجا آمده‌اند، وجود ندارد.شاید از سوریه آمده باشند، شاید عضو داعش باشند و شاید هم با داعش ارتباط داشته باشند.»

یکی از حضار در خصوص طرح جانمایی پناهجویان در داخل خاک آمریکا و قدم نهادن کودکان پناهجو در مدارس آمریکایی از ترامپ سوال پرسید. دونالد ترامپ پاسخ داد: «من می‌توانم در صورت آنها (بچه‌های پناهجویان) نگاه کنم و به آنها بگویم که نمی‌توانید اینجا بیایید.»

جمعیت حاضر با شنیدن این اظهارنظر، ترامپ را تشویق کردند.

نامزد مولتی میلیاردر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعتقاد داشت که پناهجویان سوری باید هزینه‌های اقامت در آمریکا را بپردازند و به عنوان دلیل گفت: «می‌بینیم که (پناهجویان) سوری، تلفن همراه دارند. این گوشی‌ها را از کجا آورده‌اند؟ این یک مهاجرت است. آنها هیچ‌چیز با خود ندارند ولی گوشی‌هایی با پرچم داعش و بدتر دارند.»
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها