حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده در جمع بسیجیان انار:

عده ای در پی شکستن عمود خیمه انقلاب هستند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:ولایت مدار باشیم و امام خامنه ای را عمود خیمه انقلاب اسلامی بدانیم و اجازه ندهیم عوامل مخل و معاند مردم را از ولایت جدا کنند…
کد خبر: ۸۶۳۴۳۵۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، انار حجت الاسلام محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در نشست بصیرت افزایی بسیجیان شهرستان انار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: حفظ انقلاب به معنای حفظ وضع موجود نیست بلکه باید همگی در جهت جهانی شدن انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به جریان پیش رونده بودن انقلاب اسلامی در منطقه گفت: امروز مرز های انقلاب اسلامی در سوریه ، عراق ، لبنان و یمن می باشد جاییکه هزاران شیعه مخلص در دفاع از حریم ولایت عاشقانه در حال جانفشانی هستند.

حجت الاسلام محسن زاده در ادامه با اشاره به شاخصه های ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: در این عصر امام خمینی(ره) مانند حضرت موسی (ع) آمد و فرعون ۲۵ ساله را سرنگون کرد و این انقلاب را به امانت به دست مردم سپرد، همچنان که حکومت پهلوی مردم را شعبه شعبه کرد و فرزندان انقلاب را قتل عام کرد و خداوند بر این ملت منت گذاشت و با رهبری الهی و مصلح این انقلاب را به پیروزی رساند و این انقلاب را جهانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۵۷مردمانی با تأسی از آموزه‌های قرآن و قانون و پیروی از یک رهبر الهی قیام کردند و رمز ماندگاری این انقلاب از سی و هفت سال قبل تاکنون در کنار هم ماندن این سه عامل است و هنگامیکه در یک جامعه این سه عامل در کنار یکدیگر قرار می گیرد مردم سالاری دینی محقق میشود.


حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد: هرکس بخواهد به سه جایگاه مردم ،ولایت و قانون اساسی ضربه بزند ضدانقلاب است ولو خودش هم جزو نویسندگان قانون اساسی باشد.

محسن زاده در ادامه با اشاره به راه های جلوگیری از ضربه زدن دشمن به این سه رکن گفت:اولین راه اینست که ولایت مدار باشیم و امام خامنه ای را عمود خیمه انقلاب اسلامی بدانیم و اجازه ندهیم عوامل مخل و معاند مردم را از ولایت جدا کنند.

وی افزود: امروز عمود خیمه انقلاب مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته است که البته از دشمنان خارجی جز این توقعی نیست اما در داخل عده ای در پی شکستن این عمود هستند.

حجت الاسلام محسن زادهبا اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در روز ۱۲فروردین سال جاری در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: هاشمی در این مراسم گفت اشبه الناس به امام(ره) را تایید صلاحیت نکردید ،چه کسی به شما حق قضاوت داده چه کسی تریبون را در صدا و سیما و نمازجمعه ها در اختیار شما قرار داده است.

در جواب وی با کمی تامل باید گفت براستی چه کسی به غیر از رهبر معظم انقلاب فقهای شورای نگهبان ، ائمه جمعه تهران و ریاست صدا و سیما را منصوب کرده است ؟آیا اینگونه صحبت کردن جز حمله به ولایت فقیه و قانون است؟


وی تصریح کرد: آیا صرف نوه امام بودن امتیاز است ؟اگر قرار است اینچنین باشد امام نوه های دیگری هم از جمله سیدجسین خمینی فرزندسیدمصطفی داشت که در زمان ریاست جمهوری بنی صدر حرف های ضدانقلابی در محافل مختلف میزد که امام (ره) دستور داد اگر در مسیر انقلاب نمی آید به اشد مجازات با او برخورد کنید.

وی افزود:مضاف بر اینکه سیدحسن خمینی احراز صلاحیت نشد و دلیل این عدم احراز صلاحیت هم شرکت نکردن در آزمون بود که اگر میخواست تایید شود می بایست مانند دیگران با تمکین به قانون در آن آزمون شرکت میکرد.

حجت الاسلام محسن زاده در ادامه خاطر نشان کرد: امروز یقینا مرگ بر آمریکا گفتن همان اعوذباالله من الشیطان رجیم است که ملت ایران تنفر و انزجار خود را از شیطان بزرگ اعلام می کند.

وی در پایان با تاکید بر رموز ماندگاری انقلاب گفت:برای دوام ماندگاری انقلاب در انتخابات باید چهارنکته را مدنظر داشت: اولولایت مداری و حضور مردم در انتخابات و دوم قانون گرایی و تمکین همگانی به قانون ، سوماستکبارستیزی و درآخر حفظ وحدت نیز از دیگر اصول ماندگاری انقلاب و همه نهضت های انبیاء است که البته حفظ وحدت به معنای وحدت داشتن با فتنه گران نیست چرا که ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸یکبار برای همیشه از فتنه گران تبری جستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار