بمناسبت گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 :

برگزاری مراسم گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه ابهر

مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۱۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم گرامیداشت سالروزعملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با حضور سرهنگ کریمی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، فرمانده هان و مسئولین نمایندگی ولی فقیه و خانواده های کارکنان سپاه نواحی ابهر، خرمدره و سلطانیه در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

درابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک دهه مبارک مبارک فجر و سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت: انقلاب اسلامی انفجار نور بود، نه نوری که با یک فوت خاموش شود و امروز نه تنها این نور خاموش نشده است بلکه روز به روز قوی و مستحکم خواهد شد.

سرهنگ فروزنده در ادامه با اشاره به موضوع برجام افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درموضوع برجام و مسائل هسته ای بدنبال نفوذ در داخل کشورما هستند که باید با حضور در صحنه و هوشیاری از نفوذ دشمن جلوگیری نماییم.

در ادامه این مراسم مسئول حفاظت اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات والفجر8با شاره به مدل حکومتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: در دوران حکومتی امام خمینی (ره) دو قطب مستضعفین و مستکبرین وجود داشت و حضرت امام (ره) به همه مستکبرین هم این بشارت را دادند که اگر سلطه گر و سلطه پذیر نباشید و روی اصول خود بایستید بشارت باد که شما پیروزید.

سرهنگ کریمی در ادامه با اشاره به اقدامات دشمن درحوزه جنگ نرم لزوم هوشیاری و مراقبت در برابر نفوذ دشمن را لازم و ضروی دانست و افزود: به حول قوه الهی و با مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری اقدامات دشمن را خنثی خواهیم نمود.

ارسال نظرات