مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) الگویی از عاشورا بود، رهبریش همچون رهبر عاشورا الهی و هدفش همچون هدف عاشورا همان امر به معروف و نهی از منکر بود.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۲۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام داوود عبدالهی در یادواره شهید پرویز اژدو که  در روستای زنگلانلو شهرستان درگز برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) الگویی از عاشورا بود، رهبریش همچون رهبر عاشورا الهی و هدفش همچون هدف عاشورا همان امر به معروف و نهی از منکر خصوصا در اصل نظام و حکومت بود.

وی به دلایل مخالفت دشمنان با انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: نگرانی دشمنان ایران و به خصوص آمریکا از انقلاب اسلامی در مرحله اول اصل خود بوجود آمدن انقلاب است و در مرحله دوم معرفی این انقلاب به عنوان الگوئی برای سایر کشورها است.

وی در ادامه افزود: این که انقلاب ما تبدیل به الگویی برای سایر کشورها باشد بسیار خطرناک تر برای دشمنان می باشد لذا تمام حیله ها و نقشه های خود را در قالب های مختلف برای از بین بردن این انقلاب ترسیم می کنند و تا انقلاب باشد دشمنی ها ادامه می یابد.

عبدالهی در پایان گفت: برخی افراد گمان نکنند که با مذاکره، دشمنان دست از دشمنی با انقلاب دست بر می دارند، مذاکره در باره ی هسته ای بهانه است، آنها با اصل انقلاب و اسلام مخالفند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها