خبرهای داغ:
محمد امین توکلی‌زاده با بیان اینکه تحریف امام (ره) یکی از پروژه‌های نفوذ است، گفت: بهترین فرصت برای سخن گفتن از امام خمینی (ره) جمع‌های نورانی دهه فجر است.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۸۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد امین توکلی‌زاده  در اجتماع بزرگ مدافعان حریم ولایت در این شهرستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) عین انقلاب و انقلاب عین امام (ره) است و این دو از هم قابل تفکیک نیستند.

وی افزود: بهترین مکان برای سخن گفتن از امام(ره) همین دهه فجر است، ما امام (ره) را به صفاتی چون مردم‌داری، طرفداری از مستضعفان و محرومان، مبارزه با استکبار جهانی، عزت‌طلبی و غیره می‌شناسیم، صفاتی که در ذهن مردم حک شده و در قلب مردم به یادگار مانده است.

توکلی‌زاده تصریح کرد: جریانی به راه افتاده که امام (ره) را از ما بگیرد و انقلاب را با یک امام ساختگی به مردم معرفی کند، امامی که با امام واقعی ما زمین تا آسمان تفاوت دارد و ما در جمع‌ها باید درباره امام(ره) صحبت کرده و حواسمان باشد امام جدیدی برای ما تصویر نکنند.

وی افزود: مردم ما امام(ره) را به جماران می‌شناسند، به امام نجف، امامی که لحظه‌ای از آرمانهایش کوتاه نیامد و یک لحظه مبارزه را کنار نگذاشت.

توکلی‌زاده با بیان اینکه تحریف امام (ره) یکی از پروژه‌های نفوذ است، گفت: شروع کرده‌اند به نقل خاطرات و نقل و قول از امام(ره) در حوزه‌های مختلف و در حال تحریف امام(ره) هستند و این به معنای نفوذ است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نفوذ را به موریانه تشبیه کردند که از درون هویت و ماهیت را تخلیه کرده و پوسته و قشر را نگاه می‌دارد، یعنی از جمهوری اسلامی نه جمهوریت باقی می‌ماند و نه اسلامیت و این نقشه نفوذ است.

توکلی‌زاده افزود: چرا امام(ره) را تحریف می‌کنند؟ چون برایشان مانند امام بودن سخت است، امام (ره) مبارز و مجاهد بود و اینها تن‌آسا و از مبارزه خسته‌اند، چون نمی‌توانند شبیه امام  شوند دارند امام را شبیه خودشان می‌کنند.

وی افزود: آنها خسته‌اند و توان مبارزه ندارند و دیگر انقلابی نیستند، اما بچه‌های انصارالله تازه به یمن رسیده‌اند، شیخ زکزاکی یک تنه 20 میلیون شیعه در آفریقا درست کرده است این یادگار امام است و این امام واقعی ما است که زنده است.

وی اظهار داشت: مگر ما 8 سال با عراق نجنگیدیم؟ مگر به غیر از این است که با آمریکا جنگیدیم؟ شما خیال‌پردازی می کنید که آمریکا دیگر دشمن نیست نفوذ یعنی همین که دشمن را در ذهن شما دوست جلوه دهند.

توکلی زادهتصریح کرد: اگر می‌خواهید جلوی نفوذ را بگیرید یکی از راهکارها این است که پرچم مطالبات مردمی را حزب‌الله در دست گیرد، یعنی چه؟ یعنی شما باید مدیران و مسئولان را نقد کنید. ما باید وضع موجود را نقد کنیم که بتوانیم جلوی نفوذ را بگیریم.

وی اظهار داشت: تا بوده این برنامه بوده این آقایان غرب‌گرای کشور ما به شدت بحران‌زیست هستند یعنی  بحران ایجاد می‌کنند برای فرار از پاسخگویی بحران ایجاد می‌کنند تا پشت دود آن پنهان شوند .

توکلی زاده تصریح کرد: امروز ما، مدیون تک تک بچه هایی هستیم که در سوریه می‌جنگند امروز ما مدیون شهید همدانی هستیم. اگر نبودند بچه هایی که در سوریه می‌جنگند مگر می‌توانستید مذاکره کنید؟ مگر آمریکا با شما مذاکره می کرد؟ امنیت و عزت را این‌ها برای ما آورده‌اند.

وی تصریح کرد: همه رد صلاحیت شده‌های دوره قبل را می‌گویند بروید ثبت‌نام کنید می‌دانند اینها رد می‌شوند ولی بحران زیست هستند والا برای چه باید هر چه رد صلاحیت دوره‌های قبل است سازمان‌دهی کنید و بگویید بروید ثبت‌نام کنید.

وی افزود: هنوز نفهمیدیم نفوذ پروژه سنگینی است که دارد قدم به قدم در کشور جلو برده می‌شود هنوز فکر می کنیم با انتخاباتی ساده رو به رو هستیم نفهمیدیم دشمن قصد نفوذ در انتخابات را دارد. باید کوچه به کوچه با مردم صحبت کنیم در این خصوص نه اینکه به چه کسی رای دهیم بلکه به چه رای دهیم.

توکلی زاده افزود: اگر قرار است مجلسی دولتی داشته باشیم پس چرا انتخابات؟ ما مجلسی مردمی می‌خواهیم، هر جا دولت به مردم خدمت کند ما خادم دولت و هر جا دولت با استکبار مبارزه کند و از رهبری تبعیت کند ما پشت سر دولت هستیم.

وی با بیان اینکه دور تا دور ما آتش است و ما جزیره ثبات هستیم و سایه جنگ را شهید همدانی، قاسم سلیمانی از سر این کشور برداشته‌اند، گفت: دهه فجر روز هنگام سوال از مسئولان است که چقدر آرمانهای انقلاب را شما اجرا کردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها