خبرهای داغ:
در ایام دهه مبارک فجر صورت گرفت:

دیدار از خانواده شهید فرود پیرمردوندچگینی در روستای بوئینک

در ایام دهه مبارک فجر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین،و بخشدار کوهین از خانواده شهیدفرود پیرمردوند چگینی در روستای بوئینک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین، بخشدار کوهین و دیگر مسئولین بخش از خانواده شهیدفرودپیرمردوندچگینی در روستای بوئینک دیدار کردند.

سعید عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین در حاشیه این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و دلجویی از آنها، روحیه مسئولين نظام را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم تقویت می کند.

وی افزود: امیدواریم با خدمت بیشتر به مردم و خانواده های معظم شهداء، ضمن ادامه دادن راه روشن و درخشان آنان در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار بیش از پیش این نظام الهی گام برداریم.

عبادی شهادت در راه خدا را بالاترین درجه انسان دانست و یادآور شد: حضرت رسول اکرم صل یالله علیه و آله و سلم می‌فرماید هیچ عملی بالاتر ازاین نیست که انسان در راه خداوند متعال به مقام شهادت برسد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین درادامه عنوان کرد: هیچ مقامی بالاتر ازاین نیست که انسان در راه دفاع ازمیهن به مقام شهادت نائل بشود، این مقام افتخاری برای خانواده و فرزندان شهداء است.

گفتنی است: در پایان این دیدار هدیه به رسم تقدیر و تشکر به این خانواده عزیز اهداء شد.

4001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار