خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۳۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
احسان خدامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب ملت ایران اظهار داشت: دهه فجر دهه به بار نشستن آرمان‌های ملت مسلمان ایران پس از گذشت سالیان طولانی حکومت شاهنشاهی می‌باشد،این دهه تحقق اولین حکومت اسلامی پس از حکومت امیرالمونین علی (ع) است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بیان کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار گرامیداشت این ایام را فرصتی مناسبی برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت:هرساله با فرارسیدن این ایام و زنده شدن یاد و خاطره و رشادت‌های مردم انقلاب با سرنگونی حکومت استبدادی،مردم منسجم‌تر و محکم تر از گذشته مسیر پر تلاطم انقلاب اسلامی را تا رساندن پرچم آن به دست صاحب اصلی‌ آن «امام زمان(عج)» با صلابت گام بردارند.

وی افزود: دشمنان انقلاب در طول 37 سال گذشته از هیچ راهی جهت کم‌رنگ كردن و کم جلوه دادن اهمیت ایام الله دهه فجر فروگذار نمی‌کنند که البته با یاری خداوند و صبر و استقامت و همچنین بصیرت دینی و اعتقادی مرم دسیسه‌های آنان نقش بر آب شده ‌است.

خدامی با تآکید براینکه هرساله به مناسبت شروع این دهه رسانه‌های تصویری بیگانگان به انواع مختلفی درصدد سست کردن اعتقادات مردم به مبانی انقلاب اسلامی برمی‌آیند، افزود: دشمنان انقلاب همواره کوشش می‌کنند با مقایسه تاریخ انقلاب اسلامی ایران با تاریخ گذشته در دوران حکومت پهلوی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت این‌نظام مقدس را کم اهمیت جلوه دهند از آنجایی که انقلاب اسلامی بر پایه مردم ، ولایت و اصول اعتقادی اسلام استوار است؛ بنابراین حضور مردم در تمامی صحنه های دشوار دسیسه های دشمن را شکست داده است و بر آن غلبه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها