نویسنده کتاب راز قطعنامه در یزد:

مهارنفوذ؛درگرو انتخاب نمایندگان معتقد به ارزش‌های انقلاب

نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت:باید در انتخابات مهم 7 اسفند با انتخاب نمایندگانی مردمی، متدین و معتقد به ارزش‌های انقلاب و نظام راه را بر نفوذی‌های دشمن ببندیم.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: دکترکامران عنضفری کارشناس مسائل سیاسی کشور در همایش گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع «عزت حضور وخطر نفوذ از دیدگاه مقام معظم رهبری» به تشریح اهداف و راهبردهای دشمن در پروژه نفوذ پرداخت و گفت: هدف کلان نفوذ، براندازی و فروپاشی نظام است و به همین دشمن راهبردهای تضعیف قدرت نرم و سخت نظام، تغییرنگاه افکار عمومی و تغییر دستگاه محاسباتی مسئولان را در دستورکار خود دارد.

غضنفری مهار، از بین بردن انقلاب و نفوذ آن در منطقه و همچنین تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی را از اهداف عملیاتی پروژه نفوذ برشمرد و اظهار داشت: کسانی که امروز از رابطه با امریکا دم میزنند همان افرادی هستند که در طول دوران 8 ساله جنگ تحمیلی امام (ره) را مجبور به نوشیدن جام زهر کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: نفوذی ها و خواص بی بصیرت و عناصر تصمیم گیرنده در دوران جنگ که در مقابل تصمیم و دستور امام خمینی (ره) ایستادند و بی اعتنایی کردند و خون دل به ایشان خوراندند امروز با خاطره گویی افکار خود را به امام (ره) نسبت می دهند.

وی افزود: افرادوگروه هایی که از همان زمان دلبسته و شیفته غرب و امریکا بودند از همان زمان برای ارتباط گیری مخفیانه با آمریکائی ها تلاش کردند و برای اینکه مقدمات کار را فراهم کنند به امام پیشنهاد دادند که شعار «مرگ برآمریکا» از رسانه ها حذف شود.

نویسنده کتاب راز قطعنامه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: افرادی که در زمان جنگ مسائل را به گونه ای پیش بردند که امام (ره) را مجبور به پذیرش قطعنامه کردند در سال 88 صحنه گردان فتنه شدند و امروز نیز در حال پیگیری پروژه مذاکره با شیطان بزرگ هستند.

غضنفری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص خوشبین نبودن ایشان به مذاکرات اظهار داشت: برخی می گویند خوشبین بودن یا نبودن در عالم سیاست معنا ندارد اما این آقایان باید بدانند همانگونه که در زیارت عاشورا می خوانیم «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» یکی از دستورات دینی ما دقیقا خوشبین بودن به دوستان و بدبین بودن به دشمنان است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این مطلب که برخی درعرصه اقتصادی، غرب و آمریکا را ناجی اقتصاد ما می دانند گفت: اگر غرب و امریکا ناجی اقتصاد بودند اقتصاد بحران زده خود را نجات می دادند که هر روز با اعتراضات شدید مردمشان روبرو نشوند

وی تاکید کرد: آمریکائی که با 19 هزار میلیارد دلاربدهی به عنوان بدهکارترین دولت دنیا شناخته شده است چگونه می تواند اقتصاد کشورما را نجات دهد؟

این محقق تاریخ انقلاب در بخش پایانی به اهمیت انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و ابراز داشت: باید در انتخابات مهم 7 اسفند با انتخاب نمایندگانی مردمی، متدین و معتقد به ارزش‌های انقلاب و نظام راه را بر نفوذی‌های دشمن ببندیم چراکه در پروژه نفوذ هدف دشمن نفوذ به ارکان حاکمیتی نظام بوده و قصد دارد با فرستادن عوامل خود به مجالس خبرگان و شورای اسلامی دو سد محکم در برابر خود یعنی اصل ولایت مطلقه فقیه و نمایندگان متعهد نظام را کنار زده تا به هدف شوم خود دست یابد.

یزدامـــــروز/

ارسال نظرات
آخرین اخبار