خبرهای داغ:
بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت 22 بهمن:
در بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت 22 بهمن آمده است: امروز جهان اسلام بار دیگر استقامت و پایمردی ملت قهرمان ایران را نظاره خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در پی ایام الله دهه فجر و نزدیکی به راهپیمایی22 بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

«بسمه تعالی»

امروز جهان اسلام بار دیگر استقامت و پایمردی ملت قهرمان ایران را نظاره خواهد کرد و استکبار جهانی و نوکران حلقه به گوش آنان  و اسراییل غاصب در منطقه از خروش شما ملت بزرگ  به لرزه در خواهد افتاد.

 امروز تمام مستضعفان و  مظلومان جهان  چشم به راه عظمت و بزرگی ایران اسلامی هستند تا  بار دگر به جهانخواران ثابت کنند که  تا آخر پای انقلاب و آرمانهای اسلام ناب محمدی ایستاده ایم  و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد، امروز انزجار و خشم شما ملت قهرمان ایران   کشور را از گزند دشمنان قسم خورده بیمه خواهد کرد.

 قدس و فلسطین منتظر ورود قهرمانانه سربازان انقلاب می باشد

 امروز قدس و فلسطین منتظر ورود قهرمانانه شما  سربازان انقلاب می باشد، امروز مردم ستمدیده سوریه ،عراق، و یمن و لبنان   زیر رگبار گلوله های کفر مقاومت می کنند تا به زودی خانه های لرزان  و تار عنکبوت آنان درمنطقه و جهان فروریزد، امروز دروازه های خیبرفتح شده است  و بدر انقلاب اسلامی با معماری امام مستضعفان خمینی کبیر، پوزه  خاندان ابوسفیان را به خاک مالیده است.

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوه مند  انقلاب اسلامی ایران  سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین از تمام هموطنان  عزیز می‌خواهد با مشت های گره کرده و قدمهایی استوار  وفاداری خود را به انقلاب  و ارمانهای امام و رهبری نشان داده  و اسلام ناب محمدی را فریاد بزنید.

«من الله توفیق»

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین

 1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها