خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر در اسفرورین:

چهار پروژه عمرانی در شهرک صنعتی اسفرورین به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر چهار پروژه عمرانی در شهرک صنعتی اسفرورین با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چهار پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی اسفرورین، زیر سازی و سنگفرش معابر روستای خرم آباد و خروزان، افتتاح کارگاه قالی بافی روستای لوشکان به عنوان بخشی از پروژه های بخش اسفرورین همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های عمرانی بخش اسفرورین با حضورامام جمعه این شهر بخشدار ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، اعضائ شورای اسلامی شهر اسفرورین ،اعضاء شورای اسلامی روستا های خرم آباد، خروزان و لوشکان، تنی چند از مسولین شهرستانی و استانی در میان مردم بخش اسفرورین ضمن عرض شادباش فرا رسیدن دهه فجربرگزار شد.

ایرج حیدری فرماندار تاکستان در این مراسم گفت : مردم ایران به دلیل جانفشانی ها و پایمردی هایی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده اند لیاقت بهره مندی از خدمات بیشتر و بهتری را دارند.

این مسئول تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که این روزها سالروز پیروزی آن را جشن می گیریم،اقدامات عمرانی مناسبی در جای جای کشور انجام گرفته است.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که متناسب با شان و جانفشانی های این مردم ولایتمدار که برای سر بلندی این نظام الهی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند؛ اقدامات انجام گرفته، همتراز لیاقتشان نیست و برای مردم باید خدمات بهتر و بیشتری انجام گیرد.

فرماندار تاکستان در زمان بهره برداری از پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی اسفرورین گفت: با توجه به استقرار شهرک صنعتی در اسفرورین، مسوولین امر باید در جذب و هدایت سرمایه گذارن به این شهرک همت بیشتری به کار بندند تا زمینه اشتغال مردم منطقه و رشد اقتصادی بخش اسفروین فراهم گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همه تلاش نظام در عمران و خدمات رسانی به روستا ها باید به این امر منجر شود که کارکرد روستا حفظ شود تا روستاییان بتوانند ضمن احیاء اقتصاد روستا، به پویایی اقتصاد کشور نیز کمک نمایند و از مصرف کننده به نیروی مولد تبدیل شوند.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار