انقلاب اسلامی ایران به دلیل استكبارستیزی،مردمی بودن،وجود ولایت فقیه، وجود مدافعان و سلحشوران در عرصه دفاع از نظام و انقلاب،اتكا مردم و رهبران آن به عنایت لایزال الهی و ائمه معصومین(ع) و آمادگی در سخت ترین شرایط، منحصر به فرد است.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۲۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶



خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت 20 بهمن ماه سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه مراسم با شكوهی با سخنرانی سردار رستمیان از فرماندهان جنگ و یادگاران 8 سال دفاع مقدس در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، سردار رستمیان ضمن تبریك به مناسبت ایام الله دهه مبارك فجر و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، انقلاب اسلامی ایران را به دلیل اسلامی بودن، استكبارستیزی،مردمی بودن،وجود ولایت فقیه در رأس آن، وجود مدافعان و سلحشورانی كه در هر عرصه به دفاع از نظام و انقلاب می پردازند،اتكا مردم و رهبران آن به عنایت لایزال الهی و ائمه معصومین(ع) و آمادگی در سخت ترین شرایط، منحصر به فرد دانستند.

وی در ادامه یاد و نام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را گرامی داشت و بر لزوم تداوم راه آنها تأكید كرد.

قابل ذكر است: در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان،سربازان و پایوران و نفرات برتر مسابقه حفاظتی با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها