خبرهای داغ:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد؛
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان از 25 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۶۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قاسم قندهاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان از 25 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با دونوازی، دوتار و پیانو آغاز خواهد شد، گفت: تقدیر از پیشکسوتان موسیقی ، و اجرای گروه کر بزرگ گرگان و آداک را در روز نخست افتتاحیه جشنوارع موسیقی فجر گلستان در 25 بهمن ماه خواهیم داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در 26 بهمن ماه اجرای صحنه‎ای را خواهیم داشت و همچنین گروه موسیقی رستاک نیز در این روز اجرا خواهد داشت.

قندهاری بیان داشت: اجرای گروه موسیقی فولوکلور ترکمن، و اجرای موسیقی قزاق گلستان، دوئت پیانو و گروه موسیقی اصلی شیداییان تهران از برنامه‎های موسیقی است که در 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در 28 بهمن ماه اجرای موسیقی افغانستان را خواهیم داشت، ابراز داشت: گروه موسیقی دل آرام کتول، گیتار کلاسیک و گروه موسیقی اصیل چکاوک از برنامه‎های است که در این روز برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه مراسم اختتامیه را در روز پنجشنبه 29 بهمن ماه با اجرای گروه کوبه‎ای موسیقی روزبه، گروه خاطره‎ها و گروه موسیقی پارسیان از برنامه‎هایی است که در روز اختتامیه برگزار می‎شود.

قندهاری یادآور شد: در روز جمعه 30 بهمن ماه اجرای صحنه‎ای را برای غلاقمندان به صورت ویژه خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها