فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: سیاستمداران آمریکائی از روزنه برجام و مذاکرات، ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را هدف قرار داده اند و لذا حضور گسترده مردم در راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات سرنوشت ساز اسفند، این توطئه آن‌ها راخنثی می کند.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۶۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری، در همایش هیئت عاشقان ولایت در بقعه متبرکه بی بی حسنیه و در جمع مردم تربت حیدریه اظهار داشت: سیاستمداران آمریکائی بنا دارند تا به مانند جنگ صفین و از راه مذاکره بر دیدگاه ها و نظرات ملت و نظام اسلامی ایران تاثیر بگذارند و این راهبرد خود را در نفوذ به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی جستجو می کنند.

وی تصریح کرد: در هویت سیاستمداران آمریکائی خوی استکباری موج می زند و لذا میدان داران سیاست انقلاب اسلامی ایران در برابر این روحیه ددمنشانه باید بر محور مجاهدت، عزت و کرامت انسانی و در دفاع از ارزشهای ناب انقلاب اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)، دوران ابرقدرتی آمریکا را رو به افول و فروپاشی خواند و بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به عمود خیمه جبهه استکبار رسیده و مانده تا ضربه نهایی را بر پیکره جبهه کفر فرو بنشاند، لذا اردوگاه به هم ریخته غرب در صدد است تا به هر شکل ممکن خود را از این نابودی رهایی بخشد.

نظری با بیان اینکه امروز مراکز تحقیقاتی آمریکا دوران اوباما را آخرین دوران تقابل با ایران می دانند، اضافه کرد: آنها به به این نتیجه رسیدند که تمام توطئه ها و تحریمهای اقتصادی و همچنین ناتوی فرهنگی پاسخ اهداف آنها را نداده، بنابراین راه مذاکره را در پیش گرفتند تا بتوانند با نفوذ به مراکز مهم تصمیم گری نظام به اهداف پلید و نامشروع خود نزدیک شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اذعان کرد: جبهه استکبار همه توان خود را بسیج کرده تا سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را از طریق نفوذ در انتخابات به انحراف بکشاند، لذا باید ضمن رصد تحرکات دشمن، ملت ظرفیت های خود را متحد و دقیق به میدان بیاورد و با حضور حداکثری در انتخابات، و انتخاب افراد شایسته و اصلح سرنوشت کشور را به دست خود رقم بزند.

 نظری در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله مهم انتخاب اصلح برای مراکز تصمصم گیری نظام اشاره کرد و افزود: اگر کسی نگاه فردی به قضیه انتخابات داشته باشد و منافع حزبی و فردی خود را در آن جستجو کند این شخص در مسیر انقلاب و نظام نیست و باید از او تبری بجوئیم، چه بسا کسانی امروز داعیه انقلابی گری دارند اما بر خلاف راه امام و قانون سخن می گویند، لذا ملت راه خود را ازاین گونه اشخاص جدا کرده است.

وی تاکید کرد: نباید مجلسی تشکیل شود که از آن قانونی مطابق با خواسته آمریکا بیرون بیایید، مجلس شورای اسلامی باید مجلسی انقلابی، استکبار ستیز و در راستای اهداف امام و خدمت به مردم فعالیت کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) توصیه کرد: اگر در انتخاب افراد اصلح دقت نکنیم در پازل آمریکا قرار خواهیم گرفت و این بر خلاف دیدگاه انقلاب اسلامی است، لذا اگر کسانی در انتخاب افراد اصلح دچار تردید هستند به متدینین انقلابی مراجعه کنند تا با انتخابی صحیح راه انقلاب اسلامی ایران را تا رسیدن به قله سعادت هموار سازند.

نظری خاطر نشان کرد: انتخاب افراد اصلح با شعار محقق نمی شود و باید برای این مهم به عقبه فکری، سیاسی و اجتماعی افراد بنگریم تا در ادامه مجلسی انقلابی و ضد آمریکائی و در راستای اهداف و دستاوردهای ناب انقلاب اسلامی تشکیل شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها