پس از شهادت سردار قاجاریان؛

اعلام آمادگی گردان‌های بیت المقدس بسیج نیشابور جهت حضور در جبهه مقاومت

فرماندهان گردان‌های بیت المقدس بسیج سپاه نیشابور پس از شهادت سردار قاجاریان با انتشار بیانیه‌ای آمادگی خود را جهت حضور در جبهه مقاومت اعلام کردند.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۸۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، متن بیانیه  فرماندهان گردان‌های بیت المقدس بسیج سپاه نیشابور جهت اعلام آمادگی در جبهه مقاومت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلنا عباسک یا زینب (س)


شهادت مدافع حرم عقیله بنی هاشم، سردار رشید اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، فرمانده شجاع تیپ 21 زرهی امام رضا (ع) نیشابور، سردار بسیجی حاج محسن قاجاریان و همرزمانش را به محضر امام زمان عج، نایب برحقش امام خامنه ای، خانواده محترمشان و مردم شهید پرور نیشابور تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

بدون شک آزاد سازی دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا پس از ماه ها محاصره مدیون رشادت ها و جانفشانی های این سردار غیور و همرزمان شهیدش می باشد. هر روز که میگذرد مکر و نیرنگ و کینه جبهه صهیونیستی آمریکایی دشمنان اسلام که امروز متبلور در جریان تکفیری است برای همگان نمایان گردیده است و آل سعود و برخی کشور های مرتجع منطقه با کمک های همه جانبه خود از هیچ جنایتی در جهت مقابله با اسلام ناب محمدی و در هم شکستن محور مقاومت فروگذار نیستند که البته جز شکست پی در پی و رو سیاهی نتیجه ای برایشان در برنداشته است.

اگر چه داغ از دست دادن این شهید بزرگوار که همواره با بصیرت و شجاعت در همه عرصه های انقلاب مدافع صدیق ولایت بود برای همگان سخت و دشوار است اما دشمنان بدانند که ما فرزند جهاد و شهادتیم و خون شهدای عزیزمان در رگ های تمام جوانان این مرز و بوم جریان دارد.

بدین وسیله ما فرماندهان و اعضای گردان های بیت المقدس بسیج سپاه نیشابور آمادگی خود را جهت حضور در جبهه جهانی مقاومت و در هر نقطه از این کره خاکی با اذن فرمانده کل قوا امام خامنه ای  اعلام می نماییم و تا آزادسازی قدس شریف و نابودی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار از پای نخواهیم نشست.


والسلام من اتبع الهدی

 فرماندهان گردان های بیت المقدس بسیج سپاه نیشابور


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار